Trotse Mini eigenaar

Stel je hier even voor.
TristanR56
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Trotse Mini eigenaar

09 feb 2016, 13:26

Hallo allemaal,

Sinds februari vorig jaar ben ik een trotse eigenaar van een R56 Mini Cooper S.
Mijn naam is Tristan, ik ben 23 jaar en ik kom uit Wierden.

Ik studeer aan het IVA Driebergen en ben een echte autoliefhebber.
Vorig jaar opzoek gegaan naar een andere auto, en er kwam een Cooper S op mijn pad.
Vol enthousiasme de zelfde dag nog gaan kijken en een stukje wezen rijden... en ik was verkocht.

Twee maanden later, spijt als haren op mijn hoofd van de aankoop.
Onderdeel na onderdeel gaf de geest. Eerst bleek de koppelingsplaat krom te zijn, dit heb ik niet gehoord tijdens de proefrit aangezien de auto niet volledig op temperatuur is geweest. Daarna heb ik stil gestaan met een kapotte hogedruk pomp. En of de duivel er mee speelde gingen de distributieketting, het panoramadak en de condensor kort daarna ook kapot.
Veel gedoe gehad met het garagebedrijf waar ik de auto gekocht heb, maar ik moet complimenten maken dat alles volledig onder garantie gerepareerd is!

Achteraf gezien goed opgelost en alles wat vervangen is hoeft de komende tijd gelukkig niet nog eens.
Mijn Mini rijdt nu als een zonnetje!!
Volledig besmet met het Mini virus ben ik blij om een trotse eigenaar van een Mini te zijn.

Ik hoop er de komende jaren veel plezier van te hebben, en wie weet zie ik jullie bij een bijeenkomst.
Hieronder een foto van mijn kanonskogel!

[img]http://s410.photobucket.com/user/Trista ... sort=1&o=0[/img]
iDuc
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Trotse Mini eigenaar

09 feb 2016, 20:10

Balen van de ellende... Gelukkig verdwijnt dat snel als je eenmaal achter het stuur zit :)

Terug naar “Who are U?”