Ik zal me ook even voorstellen (nadat ik al een paar keer heb rond geloerd), werd het tijd om mij te registreren.
Ik ben Mel, leeftijd doet er niet toe *kuch* en sinds zondag een trotse eigenaresse van een 2003 Mini Cooper S. Een black beauty met een (niet zo goed voor mijn OCD) single rode streep. Als de Mini mooi gepoetst is, zal ik (als jullie lief zijn) een foto plaatsen.
Al zal deze wellicht minder fraai zijn dan sommige exemplaren die hier voorbij komen, maar ik ben er happy mee.
Al zit het stuur welliswaar aan "de verkeerde kant" (omdat ik in Engeland woon) mag dat de pret niet drukken.

Geboren en getogen in Kerkrade om vervolgens op je 13e te verhuizen naar Almelo(ooooo).
Nu woon ik sinds februari in de UK (wat we niet allemaal doen voor liefde)
Voor de adoptie van de Mini, heb ik een Suzuki SX4 gehad en daarvoor een Hyundai Getz, tja, niet zo heel bijzonder zou je denken... Maar ik was best fan van de Aziaten, maar uiteindelijk toch laten verleiden door de Mini.
Al ga ik niet om ieder ding klagen, ieder merk, dan wel auto heeft zijn ding. Maar van de Mini kan ik in ieder geval wel zeggen "dat 'ie wil".
Anyhoooo, lang genoeg verhaal, zal jullie niet verder vervelen.
Bye!
Mel.