Even voorstellen!
- puravida81
- Leerling Mini lid
Bericht
Even voorstellen!
Hoi allemaal, ik ben Gerwin en ik zit al een tijdje op dit handige/informatieve forum te kijken waar ik veel tips en nieuws heb kunnen vinden. Ik heb van de week m'n eerste auto gekocht en dit is een Mini geworden waar ik van de week om ga. Het is een Mini -One Anniversary MK II uit 2010 geworden. Hopelijk heb ik hiermee een leuke aanschaf gedaan. Nu is mij enkel nog niet duidelijk om wel type dit gaat, is dit een nu een R56 Hatchback? 

- puravida81
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Even voorstellen!
... y01Z0taQW8
... 1dJZzVqVFk
... 1dJZzVqVFk
Laatst gewijzigd door puravida81 op 09 mei 2016, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- puravida81
- Leerling Mini lid
Bericht
Je hebt gelijk, ik heb de fotos even op google drive gezet.ArCadE schreef:Hm, link werkt niet. Ik moet inloggen.

- GF17
- Nieuwsgierig
Bericht
Welkom! Have fun met je Mini!
Besmet met het VIRUS...... (nee geen COVID-19)

- puravida81
- Leerling Mini lid
Bericht
Dank jullie wel! Nog tips voor accesoires/aanpassingen te doen voor dit model?
(voorlopig hou ik deze nog even standaard)
(voorlopig hou ik deze nog even standaard)
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hallo Gerwin, weikom op dit mooie forum en gefeliciteerd met de aankoop van je R56 Hatchback, (tweede generatie pre facelift model), zo dan weet je dat ook weer
Hoe je de foto's van je trots kunt posten kun je hier lezen.
Tja, of er nog accesoires/aanpassingen gedaan kunnen worden aan je Mini ... ?
Je zou bijvoorbeeld mijn "SYR" (show your ride) eens door kunnen bladeren (link staat in mijn onderschrift van deze post). Dan vind je vast wel een paar dingen die je zoal aan je Mini zou kunnen doen
Voor de rest zou je indien je inspiratie voor aanpassingen op wilt doen een keer naar een meeting of rit kunnen komen, dan zie je genoeg leuks.
Van de andere kant is het erg ongezond voor je portemonee, want indien je eenmaal met het Mini virus besmet bent is het moeilijk te genezen
Groet Jos

Hoe je de foto's van je trots kunt posten kun je hier lezen.
Tja, of er nog accesoires/aanpassingen gedaan kunnen worden aan je Mini ... ?
Je zou bijvoorbeeld mijn "SYR" (show your ride) eens door kunnen bladeren (link staat in mijn onderschrift van deze post). Dan vind je vast wel een paar dingen die je zoal aan je Mini zou kunnen doen

Voor de rest zou je indien je inspiratie voor aanpassingen op wilt doen een keer naar een meeting of rit kunnen komen, dan zie je genoeg leuks.
Van de andere kant is het erg ongezond voor je portemonee, want indien je eenmaal met het Mini virus besmet bent is het moeilijk te genezen

Groet Jos
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- puravida81
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor de info! Zo'n meeting staat inderdaad in de planning. Ik zag leuke foto's en filmpjes van het Kop van Limburg/Brabant Stichting Achterstevoren eventBaseman schreef:
Groet Jos

- puravida81
- Leerling Mini lid
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- GF17
- Nieuwsgierig
Bericht
Have fun! En vele veilige kilometers toegewenst! :-)
Besmet met het VIRUS...... (nee geen COVID-19)

Onze sponsors