Even Voorstellen !

Stel je hier even voor.
Blastoise
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even Voorstellen !

12 mei 2016, 13:19

Beste Leden,

Ik zal me even voorstellen ik ben Niels ben 23 jaar oud woon samen met mijn vriendin (lekker knus :surrender ) en ik kom uit Den Haag. Ik zit er aan te denken om binnenkort over te stappen naar een Mini Cooper S uit 2009 , ik rij nu momenteel een Alfa Romeo Mito. de reden dat ik overstap is omdat ik veel goede ervaringen heb met Mini's , omdat mijn moeder en nu ook enkele vrienden een Mini hebben, en de Mini gewoon een hele gave bak met veel potentie is.

Mijn moeder rijdt nu al bijna 17 jaar Mini, en heeft ondanks enkele lekkages in Cabriokappen, nooit problemen ondervonden aan haar Mini op motorisch gebied. 2 vrienden van mij hebben nu een Mini Cooper S in het rood, en ik moet zeggen wat zijn die Sje's toch een gave bak!

Dus ik heb mijn auto op autoscout24 te koop gezet en hoop binnenkort op een potentiële koper zodat ik aan mijn Mini beleving kan beginnen (shakeit)

Hebben jullie misschien enkele tips voor mij waar ik op moet letten bij de aanschaf van een Mini? ik ben van plan om en Cooper S te kopen uit 2009 met 96.000 KM op de teller, hij staat bij een dealer te koop voor een nette prijs, en is altijd dealer onderhouden bij de BMW , onderhoudsboekjes zijn aanwezig , hij wordt alleen zonder garantie verkocht. Lijkt me toch geen probleem met deze blokken? :D

Met vriendelijke Groet,

Niels
Gonna, Catch em all!

Terug naar “Who are U?”