Even voorstellen!

Stel je hier even voor.
Mitchell_R50
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen!

16 mei 2016, 15:26

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitchell, 26 jarige student Communicatie & Multimedia Design en kom uit Groningen. Heb enkele weken geleden een Mini One gekocht. Het is een blauwe Mini One (pre-facelift) geworden met 170.xxx kilometer. Super wagentje! Helaas mocht ik gelijk aan de auto sleutelen want de garage waar de auto weg komt gaf niet thuis en er bleek wel wat aan te mankeren.

De radio had slechte ontvangst, kachel deed het niet en werd niet warm. Ook enkele stripjes en rubbers zaten los of ontbraken, etc etc. Allemaal kleine punten, allemaal weer klaar nu.

Het enige waar ik echt van baal is dat de auto last heeft van de bekende midland kwaal. Helaas ben ik gedeeltelijk doof en heb ik gevraagd of de auto goed is en geen mankementen heeft. Hier waren ze niet eerlijk over en is de bak onder de auto hoorbaar.

Hierop besloten de auto om te bouwen naar Cooper S (R53) 6-bak bak, deze bakken hebben dit probleem niet (minder). Dus onder een facelift mini een LSD bak gehaald. En aandrijfassen, koppeling, vliegwel etc etc. Deze ombouw gaat aankomende zaterdag gebeuren.

Verder bevalt de mini super, rijdt erg lekker en is verassend zuinig! Ik zal één dezer dagen foto's maken en uploaden.
Mini R50, omgebouwd naar 6 bak!
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Even voorstellen!

17 mei 2016, 10:44

Gefeliciteerd met de mini jammer van de slechte start. Hopelijk vergoed de mini ervaring wel een hoop. Jammer dat de garage slechte service levert.
Afbeelding
78Ray
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 mei 2016, 12:49

Welkom, gelukkig kan je zo te lezen wel sleutelen.
[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
Mitchell_R50
Nieuw Lid
Nieuw Lid

17 mei 2016, 18:45

Bedankt! De mini ervaring is zeker goed, geweldig wagentje!
De garage wordt een juridisch verhaal...

Helaas nog een probleem, gistermiddag helaas het expansievat leeg. Bijgevuld en weer leeg...
Kan zo geen lekkage zien. Kachel wordt warm, temperatuur auto normaal. Ventilator slaat aan als ik airco aan zet. Lekkend thermostaathuis misschien? Mini kwaal had ik al gelezen.

Vanavond maar zoeken of ik iets kan vinden.
Mini R50, omgebouwd naar 6 bak!

Terug naar “Who are U?”