Een vrij spontane aankoop (ik hoop niet dat ik hiermee anderen voor hun hoofd stoot), enigszins noodzakelijk nadat onze tweede auto wat kuren begon te vertonen. Nu dus gekozen voor een grote funfactor in de vorm van een cabrio... en wat voor één, maar daarover later meer.
Mijn naam is Remco, ik ben getrouwd met Rianne. De huiselijke omgeving is enigszins ingewikkeld met een co-ouderschapsregeling, laten we het er op houden dat we voldoende leven in huis hebben met 4 kinderen en een jonge Frans bulldog.
Rianne en ik hebben beide een motor (een Yamaha resp. Honda VFR) en daar komt dan ook de voorliefde voor een cabrio vandaan: rijden in de buitenlucht is moeilijk te omschrijven, dit moet je ervaren en vooral ook leuk vinden...
Ons oog was gevallen op een Mini Cabrio (al werden we nog even in verleiding gebracht door een BMW 118 cabrio). Voor Rianne was met name het cabrio-rijden belangrijk, ik had daarnaast wel wat aanvullende wensen voor wat betreft power en uitstraling.
Uiteindelijk een prachtige Mini op de kop weten te tikken: een Mini Cooper S uit 2009 (JCW-uitvoering). Wow... wat een power en wat een mooie wagen.... De sportautomaat rijdt als een tierelier en in bochten ligt de auto als een blok op de weg... Heerlijk!
Even een paar foto's tot slot: