Mijn naam is Joost .Velen kennen mij onder de naam "Joostini" . Ik doe heel veel met classic Mini's ik heb er een "Aantal" kuch kuch

mijn passie is om oude mini's op te sporen en ze weer op de weg te krijgen. vooral de mini's welke ergens vergeten in een stoffige schuur staan zijn voor mij een uitdaging.

Niet alleen zit ik in de mini wereld, maar ook heb ik een Ford GPW van 1943 (bekend als willys jeep) gerestaureerd(volledig tot op de bautjes, motor en versnellingsbak toe).
Ik heb nog wel meer autos gehad: zoals: Kevers, mustang, pontiac en etc , maar blijf toch het liefst in de mini wereld.
Ik heb pas voor mij zelf toch maar eens een Cooper S van 2002 gekocht. Volledig leer interieur en panorama dak. Ik wilde perse een S met zo'n mooi snuifgat in de motorkap. Voor dagelijks verkeer (niet dat ik grote afstanden rijd) vond ik het wel prettig.
Ik wilde wel perse het eerste model van voor de facelift. Zal wel komen door het "classic" gevoel van mij.

Dus ik sta nu voor mijn gevoel met 2 benen in de classic wereld, maar al met een teentje in de new mini wereld