Even voorstellen

Stel je hier even voor.
joostini
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen

24 jun 2016, 10:04

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Joost .Velen kennen mij onder de naam "Joostini" . Ik doe heel veel met classic Mini's ik heb er een "Aantal" kuch kuch :D en er zo rond de 40 inmiddels gehad. Ook organiseer ik voor de minisevenclub de club avonden in Gelderland.

mijn passie is om oude mini's op te sporen en ze weer op de weg te krijgen. vooral de mini's welke ergens vergeten in een stoffige schuur staan zijn voor mij een uitdaging. :icon_top:

Niet alleen zit ik in de mini wereld, maar ook heb ik een Ford GPW van 1943 (bekend als willys jeep) gerestaureerd(volledig tot op de bautjes, motor en versnellingsbak toe).

Ik heb nog wel meer autos gehad: zoals: Kevers, mustang, pontiac en etc , maar blijf toch het liefst in de mini wereld.

Ik heb pas voor mij zelf toch maar eens een Cooper S van 2002 gekocht. Volledig leer interieur en panorama dak. Ik wilde perse een S met zo'n mooi snuifgat in de motorkap. Voor dagelijks verkeer (niet dat ik grote afstanden rijd) vond ik het wel prettig.

Ik wilde wel perse het eerste model van voor de facelift. Zal wel komen door het "classic" gevoel van mij. :s

Dus ik sta nu voor mijn gevoel met 2 benen in de classic wereld, maar al met een teentje in de new mini wereld :icon_top:
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Even voorstellen

24 jun 2016, 10:51

Classic rulez! Dat zijn de echte Mini's, ...maar(!) the New MINI's rock!! :icon_top:

Welkom in het heden. 8)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

25 jun 2016, 19:04

Mooi gesproken Remco, dat had ik niet beter gekund.
Welkom Joost en veel plezier met je S.
Zoals (denk ik ook) in de Seven club, zijn ook wij hier dol op foto's, dus trek eens een plaatje en laat ons mee genieten van je eerste stapjes in de New Mini wereld.
Hopelijk ga je ook aan dit clubje lol beleven :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

26 jun 2016, 21:27

Welkom Joost en veel plezier hier, met welke Mini dan ook :rijden