Goedendag,
Mijn naam is Flavio, ruim de 40 gepasseerd (voel me nog 20) en zaterdag haal ik mijn eerste Mini op. Ik heb een Mini Cooper aangeschaft, zilvergrijs, in een chili uitvoering uit 2007 met weinig kilometers. Auto is voorzien van rood/zwart lederen interieur.
Verander punten zijn; een zwarte grille (vernieuwen of spuiten), Rally verstralers, en als een kan wat chroom accenten op de flanken ( tankdop en rooster bij richtingaanwijzers als dat er is). Ook komen er nog stikkers op de flank en/of dak en motorkap. Daarnaast komen er nog andere velgen onder (17 of 18").
Nadat een vriend van mij een Cooper S had aangeschaft, was ik verkocht. Wist niet dat het rijden in een Mini zo'n geweldige beleving was. Zelf met mijn postuur heb ik zeeën van ruimte en in vierkante meters ben ik bijna net zo groot als de Mini, dat zegt wel wat.
De ruimte achterin heb ik niet nodig en de stoel hoeft nog niet eens in de achterste stand. Ik reed hiervoor een Honda Accord Tourer, hele comfortabele auto. Echter het plezier wat ik in het rijden heb met een Mini is gelijk aan toen ik een Jeep CJ7 had. Het is een way of life en genoeg ruimte om je de mini eigen te maken.
Groet,
Flavio
even voorstellen
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: even voorstellen
Welkom op het forum Flavio.
Dat 40 zijn en 20 voelen gaat vanzelf over, dus maak je daarover geen zorgen
Gefeliciteerd met de aankoop van je Mini en veel veilige km's gewenst.
Nou zijn het allemaal heel nieuwsgierige leden hier, dus schroom niet even een foto van je aankoop te posten en er hier even mee te pronken
Dat 40 zijn en 20 voelen gaat vanzelf over, dus maak je daarover geen zorgen

Gefeliciteerd met de aankoop van je Mini en veel veilige km's gewenst.
Nou zijn het allemaal heel nieuwsgierige leden hier, dus schroom niet even een foto van je aankoop te posten en er hier even mee te pronken

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Wiki1982
- Enthousiast
Bericht
Herkenbaar gevoel
!
Welkom en veel rijplezier!

Welkom en veel rijplezier!
Life is too short to drink cheap wine!

- Frans.
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Welkom Flavio, veel plezier met je Mini en op het forum. 

Klik hier voor mijn SYR
- Berthil
- Volledig MINI minded!