Bij deze wil ik me even voorstellen als nieuwe trotse MINI bezitter.
Mijn naam is Dennis en kom uit het mooie zuiden des lands. (zuid limburg).
Momenteel rijd ik nu 2 weken in een Mini cooper S Checkmate uit 2007 R53.
Nadat ik al verschillende merken heb gereden, heb ik mijn vorige auto (Ford Fiesta) ingeruild op deze mini cooper nadat een vriend van me deze had binnen gekregen.
Al sinds ik een klein mannetje was heeft de mini cooper me altijd aangesproken. Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste auto een mini cooper zou worden, echter is dat helaas niet gelukt.
Maar na enige tijd en wat auto's te hebben versleten heb ik dan toch eindelijk mijn MINI gekocht!

Plaatjes zeggen meer dan woorden, dus bij deze wat foto's van de MINI:
De nieuwe MINI vs de oude Ford Fiesta:

Alle verlichting is LED geworden:

Als je eenmaal een MINI hebt kun je natuurlijk niet stil blijven zitten.
aantal dingen wat ik al gedaan heb aan de mini:
Alle verlichting vervangen voor LED
Xenon ingebouwd
Korte sport antenne
Lederen Armsteun ingebouwd
Nieuwe radio met DAB+
Ramen getint
Mini logo projectors instapverlichting
Eibach Pro verlagingsveren
Plannen die ik nog heb met de MINI:
Achter en voor bumper laten spuiten, hier zitten 2 kleine plekjes op namelijk
Setje winterbanden
Chippen
ITG inleg filter
One ball mod
Remklauwen rood maken.
Verder heb ik een vraag, ik ben al opzoek geweest voor de zonneschermen voor in de mini, echter het scherm voor het achterraam is niet meer te krijgen bij BMW/MINI. ook zijn ze helaas nergens meer op voorraad. De zonneschermen voor de zijramen zijn wel nog te krijgen, maar helaas niet die van het achterraam. de namaak schermen bestaan vaker uit 2 stukken bij het achterraam wat ik niet wil.
Heeft toevallig nog iemand een scherm voor het achterraam liggen wat hij weg doet? of kan me verder helpen hiermee? dan hoor ik het graag

Raampjes zijn getint

Er zullen vast nog meer dingen komen die ik wil veranderen aan de auto, dit horen jullie dan vanzelf

Wie weet tot ergens op een meeting!