Mijzelf even voorstellen

Stel je hier even voor.
RoofsUp!
One wheel wonder
One wheel wonder

Mijzelf even voorstellen

07 sep 2016, 11:21

Beste Leden,

Waarschijnlijk een van de jongeren hier op het forum, maar loop inmiddels zo'n 19 jaar rond op deze aardbol. Op mijn 18e ben ik begonnen met een Fiat barchetta, reed prima. Maar wou iets praktischer, maar moest wel leuk blijven qua design. :)(

Sinds 3 maanden nu een eigenaar van mijn Mini cooper uit '02. Het is geen cooper S, dat was een bewuste keuze met mijn budget en het blijven rijden (verbruik). Toch heeft hij wel wat trekjes van de 's' met de dubbele uitlaat in het midden.

hieronder een paar foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen ik hem aanschafte maakte de beruchte stuurpomp een akelig geluid, niet het typische gezoem. Maar echt schurend geluid. Mijn vermoeden waren lagers die naar gort waren, en mijn vermoeden stelde helaas niet teleur. Er moest een gereviseerde unit in. Na die monsterklus was de auto ook nagenoeg perfect. Motor loopt als een zonnetje!

Afbeelding
Afbeelding
Zie hier de nieuwe links, en de oude rechts. Die lager heeft zijn beste tijd echt wel gehad! :lol:

Maargoed, nu zat ik met een mini..welke upgrade's kon ik nou nog uitvoeren wat niet al te duur was maar de auto wel een stukje beter zouden maken in zijn algemeen. hmm :X

oke, stap 1..nieuwe speakers achterin! (shakeit)
rechts zijn de oude 2-weg speakers die nu vervangen zijn voor 3-weg speakers met lagere impedantie en belastbaar zijn tot een hoger vermogen. Ook de binnenkant van de speakerruimtes toen beplakt met dynamat om te ontdreunen en geluid is er een stuk op vooruit gegaan. Voorste speakers staan al op de planning.
Afbeelding

vervolgens de standaard halogeen lampen vervangen voor een xenon kit inclusief ledjes in de kleintjes.
Afbeelding
Afbeelding

maar om hem nog strakker te maken, wou ik af van de 'cooper' op de achterkant. Vind het niet mooi. Dus zo gezegd zo gedaan. Stickers eraf met de fohn, en toen goed de auto gepollijst zodat er geen kleurverschil te zien is.
Afbeelding
Afbeelding

nu nog een keer het deukje in de achterklep laten wegwerken, en dan is de body ook weer helemaal strak. Ohja, en heb die lelijke kentenplaat kunnen wisselen bij dusseldorp in apeldoorn voor een nette mini cooper kenteken plaat houder. Vond ik mooier dan "saab twente :lol: "

ben er 3 weken terug nog 2 weken mee naar frankrijk geweest, heeft die meteen zijn vuurproef gehad en 3700 kilometers bij de teller mogen optellen. Zonder enige problemen! :icon_top:

Afbeelding

Hierbij mij voorgesteld te hebben, en jullie voorzien zijn van een hoop foto's. Ga ik dit forum nog eens lekker doorspitten met leuke dingen die ik zou kunnen doen aan mijn mini..

groetjes vanuit Zutphen!
Sander
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Mijzelf even voorstellen

07 sep 2016, 11:58

Hoi Sander, welkom bij de club van MINIoten, gefeliciteerd met de aankoop van je MINI en veel plezierige en veilige km's toegewenst.
Wat een leuke intro met bijbehorende foto's !!
Wellicht tot ziens bij 1 van de ritten of meetings :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 sep 2016, 01:01

Welkom Sander en veel plezier hier, leuke foto's :rijden
RoofsUp!
One wheel wonder
One wheel wonder

08 sep 2016, 09:49

Hee thanks!

Ben wel benieuwd naar een meeting binnenkort, wil graag andere mini's bekijken om inspiratie op te doen voor mijne.

Wanneer is de 1st volgende gepland?

Greetz

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

08 sep 2016, 10:14

RoofsUp! schreef:Hee thanks!

Ben wel benieuwd naar een meeting binnenkort, wil graag andere mini's bekijken om inspiratie op te doen voor mijne.

Wanneer is de 1st volgende gepland?

Greetz

Naast het feit dat als je eenmaal bij een meet of rit bent geweest de kans groot is dat het "mod virus" grotere vormen aan zal gaan nemen, is het vooral erg leuk om andere leden te leren kennen.
Op dit forum staat in het topic "evenementen 2016" het nodige gepost.
Daarnaast weet ik niet of je over Facebook beschikt, maar ook daar komen op het verlengstuk van dit forum regelmatig ritten en evenementen voorbij.
Klik hier voor de Facebook variant :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
RoofsUp!
One wheel wonder
One wheel wonder

08 sep 2016, 18:56

Trouwens, ik heb een heel stom probleem. Ik heb de orginele lange Antenne. Die wil ik loshalen en daar een stubby opzetten.

Alleen om een of andere reden krijg ik die antenne niet losgedraaid. Nu weet ik niet of ik iets fout doe of wat.

Ik heb nog zo'n 1% geduld over met dat ding om hem door te knippen en compleet nieuwe assembly in te zetten want heb het met 4 man staan proberen maar helemaal niks.

Het is een R50, first gen..

Terug naar “Who are U?”