Hallo allemaal,
Mijn naam is Nick, kom uit Rotterdam en heb me aangemeld op dit forum omdat mijn vrouw zaterdag haar mini gaat ophalen. Het is een 2006 r56 cooper s geworden in laser blauw, wit dak en witte velgen. Heb mij hier goed ingelezen over de aandachtspunten van het N14 blok dus de eerste mods worden daar op gericht.
To do:
Winterbanden
Kettingspanner preventief vervangen
Olie catch tank
Softwarematig thermostaat verlagen bij beek
PDC inbouwen
Hierna nog geen plannen maar zo te lezen kan dat snel veranderen... Foto's volgen zo snel mogelijk. Heb je tips of aanpassingen die ik mis in mijn rijtje, mag je dat altijd laten weten!
Groeten
Nick
Voorstellen 2006 R56 MCs
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- NickT
- Enthousiast
Bericht
Re: Voorstellen 2006 R56 MCs
Dank, zal wel lukken. Korte vraag: hoe plaats ik hier foto's/welke externe website gebruiken jullie om door te linken?
Groeten Nick
Groeten Nick
- speedy
- NMC Legend
Bericht
tapatalk is erg makkelijk en kun je downloaden op je telefoon.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met de aankoop van de MINI! Als je er eenmaal een paar keer in gereden hebt wil jij hem vast ook vaker pakken 

- MHspitta
- 4 op een rij!
Bericht
Welkom! vraagje, hoezo de thermostaat temp verlagen? Heb ook een r56 mcs namelijk, misschien ook voor mij handig 

- NickT
- Enthousiast
Bericht
Dank voor het welkom allemaal! Thuis even Tapatalk downloaden, dank!
En wat betreft de mini: de verdeling is 50-50 nu. Auto staat wel op haar naam maar we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen
Winterbanden liggen inmiddels klaar, nu richten op een kettingspanner.
Kijken hoe lang ik het virus nog van me af kan houden - oliepeilstok van Ravenspeed is onderweg, een bonkend geluid van de achterzijde doet me al kijken naar powerflex vervangers van de rubbers en die JCW eindstukken zijn toch wel erg mooi...
Weet iemand hoe je de dikte van de stabilisatorstang kan nazoeken zonder onder de auto te kruipen? IVM een te volle garage en te koud om buiten op de grond te gaan liggen.
Wat betreft de thermostaat verlagen: had ergens gelezen op het forum dat de N14 blokjes vrij warm worden door de turbo en dan vind ik het prettig als de fan iets eerder aanslaat om de boel iets koeler te houden.
En wat betreft de mini: de verdeling is 50-50 nu. Auto staat wel op haar naam maar we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen

Kijken hoe lang ik het virus nog van me af kan houden - oliepeilstok van Ravenspeed is onderweg, een bonkend geluid van de achterzijde doet me al kijken naar powerflex vervangers van de rubbers en die JCW eindstukken zijn toch wel erg mooi...
Weet iemand hoe je de dikte van de stabilisatorstang kan nazoeken zonder onder de auto te kruipen? IVM een te volle garage en te koud om buiten op de grond te gaan liggen.
Wat betreft de thermostaat verlagen: had ergens gelezen op het forum dat de N14 blokjes vrij warm worden door de turbo en dan vind ik het prettig als de fan iets eerder aanslaat om de boel iets koeler te houden.
- MHspitta
- 4 op een rij!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoi Nick, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van jullie S
Hoe je een foto kunt posten kun je hier lezen.
Nagenoeg alles aan een MINI is te modeficeren, dus het is maar net wat je wilt of wat je portemonee / de minister van financien toe laat

Hoe je een foto kunt posten kun je hier lezen.
Nagenoeg alles aan een MINI is te modeficeren, dus het is maar net wat je wilt of wat je portemonee / de minister van financien toe laat

- NickT
- Enthousiast
Bericht 

Bij deze de plaatjes: shot van boven is op de huidige winterwielen.
Groeten Nick

Bij deze de plaatjes: shot van boven is op de huidige winterwielen.
Groeten Nick
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Mooi dat het gelukt is met de foto's, echt een fraaie MINI, enjoy it 

- NickT
- Enthousiast
Bericht
Goed het thermostaathuis en het oliedrukpomp probleem hebben de kop op gestoken en zijn vervangen.
Verder echt een leuke auto om mee te sturen, hoewel ik nog wel moet wennen aan zoveel geweld op de voorwielen. Kwestie van tijd denk ik.
Plannen voor maart/april
-Thermostaat verlagen
-OCC
-powerflex rubbers stabilisatorstang
-detailen
-'rally' toertochtje vinden om mee te rijden
Verder echt een leuke auto om mee te sturen, hoewel ik nog wel moet wennen aan zoveel geweld op de voorwielen. Kwestie van tijd denk ik.
Plannen voor maart/april
-Thermostaat verlagen
-OCC
-powerflex rubbers stabilisatorstang
-detailen
-'rally' toertochtje vinden om mee te rijden
- Tom.Hiel
- Leerling Mini lid
Bericht
Altijd prachtige kleur gevonden. Zeker icm wit dak en velgen
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
- NickT
- Enthousiast
Bericht
Dank! Zijn er ook heel blij mee
- NickT
- Enthousiast
Bericht
En net nu het mooi weer wordt besluit het schuifdak te weigeren.
Iemand een idee wat te doen? Motor maakt wel geluid maar dan lijkt te blokkeren
Iemand een idee wat te doen? Motor maakt wel geluid maar dan lijkt te blokkeren
Onze sponsors