Hi
- ChupaSuppa
- Nieuw Lid
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
- ChupaSuppa
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Hi
Ik heb hem gekocht!
Mini Cooper S in de bekende blauwe en witte kleur staat in mijn garage! 
Ik heb een tip gekregen over een Cooper S 2005 in geweldige staat in Alkmaar. Ik ben er met een vriend die veel over auto’s weet (en die mij ook deze tip gaf) naartoe gegaan. De auto bleek in geweldige staat te verkeren, dus ik heb hem onmiddellijk gekocht. Het was een beetje een impulsieve aankoop, maar ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
De kilometerteller staat op 120,000km. De prijs was €6000.
Ik zal in de komende dagen een presentatie maken op het forum

Ik heb een tip gekregen over een Cooper S 2005 in geweldige staat in Alkmaar. Ik ben er met een vriend die veel over auto’s weet (en die mij ook deze tip gaf) naartoe gegaan. De auto bleek in geweldige staat te verkeren, dus ik heb hem onmiddellijk gekocht. Het was een beetje een impulsieve aankoop, maar ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
De kilometerteller staat op 120,000km. De prijs was €6000.
Ik zal in de komende dagen een presentatie maken op het forum

- ChupaSuppa
- Nieuw Lid
Bericht
Oh, ik heb eerst advies nodig. De auto stond het vorige jaar in een garage omdat de eigenaar een baan had gevonden in Duitsland en alleen in de weekends thuis was. Ondertussen lijkt het erop dat de ruitenwissers nogal oud zijn geworden, ze piepen en wissen zeer slecht.
Een vriend van me waarschuwde me om voorzichtig te zijn met de ruitenwissers die ik koop, omdat de voorruit van een MINI meer gebogen is dan de voorruiten van normale auto’s en daarom werken niet alle ruitenwissers goed. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met ruitenwissers voor MINI van Ruitenwissers.com - https://www.ruitenwissers.com/mini-one- ... tenwisser/?
Zijn er nog andere aanbevelingen over welke ruitenwissers ik zou moeten kiezen?
Een vriend van me waarschuwde me om voorzichtig te zijn met de ruitenwissers die ik koop, omdat de voorruit van een MINI meer gebogen is dan de voorruiten van normale auto’s en daarom werken niet alle ruitenwissers goed. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met ruitenwissers voor MINI van Ruitenwissers.com - https://www.ruitenwissers.com/mini-one- ... tenwisser/?
Zijn er nog andere aanbevelingen over welke ruitenwissers ik zou moeten kiezen?
Laatst gewijzigd door ChupaSuppa op 13 jan 2017, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- ChupaSuppa
- Nieuw Lid
Bericht
2Kaatjes schreef:Ik heb Bosch aero wissers gekocht bij Winparts (zowel voor R56 als Countryman) en zijn er dik tevreden over
bedanktspeedy schreef:ik vind de bosch aero ook top maar sluiten op de hoeken niet aan op je voorruit, dat is helemaal niet erg maar vind je dat wel erg dan moet je gewoon de normale oem wissers bij de dealer kopen

Onze sponsors