Hoi!
Mijn naam is Menno en sinds twee maanden ben ik eigenaar van een Mini Cooper r50 uit 2004. Deze Duitse import met 127.000 op de teller is naast een paar cooper s side scuttles en zwarte "fog lights" nog vrij standaard. Ik ben echt verliefd op de worstenvelgen en heb nog een paar wensen op mijn lijstje (o.a. verlagen cooper s voorbumper en misschien nog een leuke uitlaat) De radio heb ik uitgerust met een aux kabel dankzij dit te gekke forum zodat ik elke dag spotify kan luisteren, zo blij mee want ik wilde de originele radio behouden. Ik ben zelfstandige ondernemer en gebruik mijn mini dagelijks.
Blij met dit forum, zal een foto posten in show your ride!
Gr Menno
Hallo uit Alkmaar
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel plezier met de MINI groet uit Den Helder

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Hallo uit Alkmaar

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- vogel08
- One wheel wonder
Bericht
plezier ermee en ja een aux kabel moet ik ook nog ff regelen idd
F56 Cooper S 2014 grey
-
We
Bericht
Hi Menno, welkom hier en gefeliciteerd met je mooie Mini. 
Groet, Wendy
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Groet, Wendy
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- MiniNHolland
- 4 op een rij!
Bericht
groeten terug vanuit Alkmaar!
geniet van je aanschaf! enne, foto's..