Sent from my iPhone using Tapatalk
Keertje met een F'je gaan rijden, heb ik ook gedaan toen ik een R56S had... was meteen en compleet verkocht! Enne over het uiterlijk, moest er (ook) erg aan wennen maar zou nu echt niet meer 'terug' willen. Dik tevreden!JeffreyRS schreef:Ik vind de F56 qua uiterlijk totaal geen verbetering ten opzichte van de R56, maar zo in deze uitvoering en vooral in deze kleur oogt hij best bijzonder!
yupLars Temmink schreef:Erg mooi! Komt deze bij Greg weg?
er staat nog een verlaagde jcw r59 in mn garage, en ja die krijgt nu ook een KW coiloversetje , en die runflats op 18" gaan er ook aan. Persoonlijk vind ik de r59 veel fraaier echter is t aanschaffen wat lastig :-(RemcoMINI schreef:Keertje met een F'je gaan rijden, heb ik ook gedaan toen ik een R56S had... was meteen en compleet verkocht! Enne over het uiterlijk, moest er (ook) erg aan wennen maar zou nu echt niet meer 'terug' willen. Dik tevreden!JeffreyRS schreef:Ik vind de F56 qua uiterlijk totaal geen verbetering ten opzichte van de R56, maar zo in deze uitvoering en vooral in deze kleur oogt hij best bijzonder!![]()
p.s. gelukkig is smaak erg persoonlijk.
Onze sponsors