Op vriendelijk (doch dringend? ;-) ) verzoek van Chill-es bij deze een voorstel topic. Ik ben Rik, woonachtig in het mooie Arnhem, sinds afgelopen vrijdag eigenaar van mijn 4de Mini. Eerder reed ik een 1.3SPi Brooklands, daarvoor nog een JCW R53 in Electric Blue, en dáár nog weer voor een 1.3MPi met 'S'-pakket.
Inmiddels meer dan 5 jaar lid als zeer geïnteresseerd voyeur

In het dagelijks leven werk ik bij H&M, in mijn vrije uurtje werk ik (heel veel) aan, met name, MG's en Rovers en de welbekende K-serie motor.
Naast de Mini heb ik nog een Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon en een MG XPower SV. Hoewel beide momenteel op bokken staan, zal de Alfa een dezer dagen weer het asfalt op mogen na een flinke (en zoveelste) pep-kuur.
De 'Super Veloce' moet echter nog even geduld hebben, daar werk ik vanaf April weer aan verder.
Hoe dan ook, de foto's van mijn November 2005 Pepper White S :-)

Zoals de foto's al snel doen blijken is het een érg complete R53, wat ik vooral een interessante vond was het '02TA Limited Slip Differential'

Het idee was om de Mini lekker origineel te houden, maar aangezien het origineel houden van een auto een talent is waar ik netzo min over beschik als het verrichten van huishoudelijke taken, zal dat wel van korte duur zijn...