Bij deze stel ik mijzelf eventjes voor! Ik ben Jeremy, 27 jaartjes jong en woon in het zonnige Middelburg. Wij hebben momenteel thuis een BMW E90 330i voor mijzelf en een volledig originele VW Golf III cabrio 1.8. De E90 gebruiken we voor de lange afstanden en ik voor mijn werk, de Golf van mijn vriendin voor in de buurt. Tot voor kort hadden we ook nog een E46 330ci cabriolet, maar deze hebben we verkocht omdat 3 auto's toch echt teveel van het goede was. Uiteraard was dit de verstandige keuze, maar het open rijden in de E46 was toch wel echt fantastisch. Verder heb ik nog een BMW E46 325ci, een E87 130i en een E46 320ci gehad. Je kunt wel zeggen dus dat mijn hart bij BMW ligt.

Met het geld wat de 330ci cabrio opgeleverd heeft hebben wij donderdag een deal gemaakt op een hele fraaie en originele Mini Cooper 1.6 Chili uit 2005. De Golf zal erop ingeruild worden, zodat we alleen nog de E90 en de Mini over houden. De Mini is dus een Chili, uit 2005, met 116pk. Verder redelijk kaal, maar het hoognodige voor in de buurt zit erop. Airconditioning, elektrische ramen, een aux kabel. En, 137.000km op de teller! De proefrit beviel uitstekend, we hopen 'm dan ook morgen of dinsdag op te halen. De auto krijgt nog wel even een grote beurt, een nieuwe APK en er wordt gekeken naar een soort "hitteschild" rammeltje.
De reden dat ik mij aangemeld heb is omdat we toch allebei erg nieuw zijn in het Mini wereldje. Ik ben benieuwd wat jullie aan zouden raden qua mods. Voor mij staan de speakers al wel op het wensenlijstje, alsmede een korte (sport-)antenne en een nieuw sierstukje op de uitlaat.
Anyway, genoeg gepraat; foto's!