Mijn naam is Peter alias Buco en ben woonachtig in west-brabant.
Heb al redelijk wat auto’s gereden en vaak telkens een ander merk. Zo waren de leukste auto’s die ik heb gereden bijvoorbeeld een Alfa Romeo 33 QV, Renault 5 GT-Turbo Bleu Sport, Golf VR6, Seat Leon Topsport, VW Polo GTI, Porsche Boxter S, Golf GTI-6, Subaru Impreza WRX én de Impreza STi (my05) gereden. De langste tijd toch in de Subaru’s rond gescheurd, hiervan heb ik er dan ook 3 gehad en ben zo redelijk bekend geraakt met tunen en de forums hieromtrent. Veel meetings, trackdays en toertochten gedaan en volop plezier en gezelligheid gehad. Voor mijn Mini had ik een Volvo V60 D4 met Polestartuning om ook eens te ervaren wat dieselen is. Nu ik minder km’s ga rijden een goede reden om de diesel in te ruilen i.p.v. een nieuwe Mini Cooper S in Moonwalk Grey met een Works Exteriour Package en nog wat leuke opties. Heb met de auto nog wel wat plannen, maar moet me nog erg verdiepen in de mogelijkheden. Tot nu toe nog niet erg geslaag hierin op het forum, hoop dan ook op wat medewerking en hulp hierin, dat zie ik als een van de voordelen van een dergelijk forum. Genoeg gelult nu, tijd voor wat foto’s