Even voorstellen - Mini Cooper S - R57

Stel je hier even voor.
Robster-f
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen - Mini Cooper S - R57

12 nov 2018, 18:48

Hallo,

In het verleden me als eens ingelezen op het forum, nu de stap genomen om me aan te melden. Ik zal mezelf even kort voorstellen: Robbert Fransen, 26 jaar woonachtend in Heeze nabij Eindhoven. Ben een autoliefhebber: vind het leuk om er zelf aan te rommelen, te detailen en te reconditioneren. Zelf rijd ik in een Mercedes, maar mijn vriendin is helemaal fan van Mini. Zodoende werd haar eerste echte auto (na ons Toyota Starlet gebakje als student zijnde) een Mini Cooper R50 Parklane uit 2006. Leuke auto, met erg veel plezier van genoten en dan komt er het moment dat je denkt: Het is wel weer tijd voor wat nieuws (wel met pijn in ons hart) en dat nieuws moest een Mini cabrio worden. Leuk voor in de zomer! Verdere eisen een lage kilometerstand, een type nieuwer, Ledere lounge stoelen en het liefst een S. Na een korte zoektocht een mooi exemplaar gevonden:

Mini Cooper S - R57 - Pepper White - 63.000KM - 2009

Afbeelding

Op dit forum zal ik voornamelijk meelezen, wellicht wat vragen stellen en uiteraard vragen beantwoorden als ik een goed antwoord weet.
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Even voorstellen - Mini Cooper S - R57

12 nov 2018, 20:08

Mooie update die cabrio Rob met nog weinig kilometers :icon_top:
Nu maar hopen dat we net zo'n voorjaar-zomer-najaar 2018 gaan krijgen in 2019, dan wordt het genieten met de cabrio.

Heel veel (rij)plezier met de nieuwe aanwinst.

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”