Hallo

Stel je hier even voor.
Widodo.r55s
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:

Hallo

21 nov 2018, 18:17

Hallo,

Ik ben Widodo, 41 jaar en woon sinds september in Drenthe samen met mijn vrouw en onze twee kinderen(6&9 jaar).
Opgegroeid in Haarlem en daar met veel plezier gewerkt en gewoond. Maar uiteindelijk de behoefte gekregen aan een wat rustigere omgeving.

Mijn passie voor auto’s is begonnen op mijn 19e toen ik mijn rijbewijs haalde. Mijn eerste auto was een witte 205 GTI 1.6. Daarna een antraciet grijze 205 GTI 1.9 toen nog zonder kat, 130pk. Verlaagd, veerbrugpoot en een open luchtfilter. Man wat reden die lekker. Net een kart.
Verder nog een Golf 3 VR6 gehad, voor het heerlijke geluid van die motor.

Afbeelding

Vervolgens is het een paar jaar stil geweest omdat ik er geen budget voor had. En rond heb gereden in de Ford Ka van moeders.
Toen er weer wat financiële ruimte was ben ik begonnen aan BMW. Gestart met een e36 320i Touring. Geheel standaard gekocht en zelf aangepast.

Afbeelding

Daarna nog een 523i Touring en een 530i Touring gehad.

Afbeelding

Doordat we verhuisd zijn maken we nu veel meer kilometers, woon-werk-school verkeer. Waardoor we helaas afscheid hebben moeten nemen van de heerlijk rijdende 6 in lijn, 231pk achterwiel aangedreven Touring.
Ingeruild voor twee kleinere auto’s. Een Skoda Citigo voor het zuinig rijden die heeft mijn vrouw uitgekozen. En ik heb voor mijzelf een Clubman Cooper S, chocolate brown gekozen. Wat een heerlijke auto om in te rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie er naar uit om een keer een meeting of een toertocht bij te wonen.

Met vriendelijke groet,

Widodo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Hallo

21 nov 2018, 19:46

Van harte welkom. Mooie voorgangers van de mini. En natuurlijk ook mooie mini.

Heel veel veilige en plezierige kilometers en wellicht tot meets
Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: Hallo

21 nov 2018, 20:53

Widodo,

van harte welkom op het NewMINIclub forum.
Een Clubman, een fijne praktische MINI, heb hem zelf ook. Voor komend jaar staan er een aantal toerritjes op de planning dus houd in 2019 de event kalender goed in de gaten.

Voor het einde van het jaar, 29 december, staat de traditionele oliebollen meet gepland, het afsluiting van het jaar waar alle MINI rijders samen komen bij de MC Donald in Breda, de bovenverdieping is dan geheel voor de MINI rijders gereserveerd en kun je als nieuweling kennis maken met de leden en hun MINI's. Dit evenement wordt georganiseerd door Ida en Dennis.
Het evenement is te bekijken op:

https://www.facebook.com/groups/1536332839963225/ (even lid worden van MINI Drivers NL.

De evenementen van de NewMINIclub.nl zijn hier te zien bij evenementen of op onze Facebook pagina NewMINIclub: https://www.facebook.com/groups/newminiclub/ (even lid worden van NewMINIclub)

Zo ben ik een aantal jaren geleden ook bij de club gekomen en ben het jaar daarop begonnen om ook deel te nemen aan de toerritjes.

Voor nu veel (rij)plezier met je clubman en hier op het forum.

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”