nieuwe MINI rijder

Stel je hier even voor.
Bert
Nieuw Lid
Nieuw Lid

nieuwe MINI rijder

23 nov 2018, 12:35

Hallo allemaal,
Mijn naam is Bert en niet ik maar mijn vrouw (José) heeft deze zomer een MINI gekocht. Het is een cabrio dus jullie zullen begrijpen dat wij deze zomer HEEEEL VEEEEL hebben gereden. Lekker met de wind in de haren. Echter nu de winter begint blijkt dat we toch wat kleine probleempjes hebben met de MINI.
Het koelvloeistof niveau bleek te laag, na bijvullen wordt het ook weer lekker warm inde auto.
Olie bijgevuld. De mini begint af te slaan ...? je moet bedenken dat het een automaat is dus erg raar dat deze afslaat. Er schijnt een slang los te hangen bij de motor daar moeten we in december voor langs komen bij de plaatselijke garage. En sinds gisteren doet het derde (led) remlicht het niet meer.
Maart 2018 heeft de MINI nog een beurt gehad. Hopelijk is het allemaal toeval en wij hopen nog vele jaren te rijden in onze mooie MINI. Laat de zomer maar weer beginnen. :zon
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

Re: nieuwe MINI rijder

23 nov 2018, 12:53

Welkom Bert en José

Hopelijk zijn de mankementjes snel opgelost.
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

Re: nieuwe MINI rijder

24 nov 2018, 14:38

Van harte welkom Bert,

altijd balen die probleempjes maar vaak zijn het niet zulke schokkende dingen. Zo had ik recent een lekkage aan de onderzijde van mijn R55 Clubman, bleek dat de koppeling hulpcilinder lekte. Is bij Schols Auto's nog netjes kosteloos vervangen onder garantie (mijn auto daar in juni gekocht), prima service dus. Was eerst bang dat er iets zou zijn met mijn versnellingsbak (is voor de koop nog gereviseerd) maar bleek dus maar een klein euvel te zijn, kwartiertje werk plus het ontluchten van de koppeling was achteraf ook een klusje van niks.

Ik heb nog geantwoord in je andere topic dus hopen dat ie weer snel gemaakt is en je komende zomer weer met plezier er tegen aan kunt.

Ondanks de problemen toch nog veel rijplezier met de Cabrio en hier op het forum,

Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”