Even een stukje over mijzelf. Ik woon in Noord-Holland. Heb tot 7 jaar geleden eigenlijk altijd MR2 gereden ( 2xAW11, 1x RHD SW20) en toendertijd regelmatig circuitdagjes gedaan. Voornamelijk op Zandvoort ( want dichtbij ) maar ook de Ring. Verder een hoop toerritjes in voornamelijk Wales met de Engelse MR2 club. 1 AW11 had Koni's rondom, Ferodo DS2500 blokken, Goodridge remleidingen, Advan semi slicks en een custom uitlaat.
De SW20 had Recaro Speed kuipen, Advan RG2 velgen en wat klein spul.
Nu over de R53

Blauw, 17" en een DMM air intake, Pioneer radio en voor de rest bone stock.
Plannen? Ja zeker.
We beginnen met een rondje onderhoud. Het is een 2e auto geweest ( in 1 jaar maar 3000 km mee gereden ). Ik heb nu op het lijstje staan :
Rondje remmen : Zimmerman schijven rondom, Brembo blokken, staalomvlochten leidingen en DOT 5.1 vloeistof.
Rondje olie
APK
En in februari een bezoekje bij GoGarage37 geplanned voor wat SC onderhoud, 15% poelie en bougies. Verder heb ik een kort lijntje met Coordsport( Part-Box Nederland). En komt er ook gelijk een Forge intake hose op ( onder het motto als het toch open ligt ) te samen met een nieuwe knock sensor en krusas sensor ( 2 codes gevonden in Torque Pro app en weet niet of het door een tank RON95 benzine komt of foutieve sensor). Sensoren zijn de kosten niet, en nogmaals ( als het toch openligt).
Dan is de eerste geld boom een langzame dood gestorven en gaan we rustig verder met andere dingetjes. Wat interieur delen plasti-dippen. Scoop dippen, velgen opknappen en Martini reclame. Doel is om voor Le Mans 2019 een leuke auto te hebben om heen te rijden, met Martini stickers, en net een beetje dat OEM+ gevoel.

