Even voorstellen
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Even voorstellen
Hoi ik ben Kevin, 20 jaar. Paar weken terug hebben mijn ouders een mini besteld voor mijn moeder, mij en mijn zus, (zie R56 "wie heeft wat topic") Lid geworden om een hoop informatie in te winnen en misschien nog een nuttige/leuke bijdrage te leveren aan het forum. Dit weekend mogen we een weekendje rijden in een MCS Works (misschien gp, volgens de dealer waren er 20 van in NL). Als ik tijd heb maak ik wat foto's, daarna is het wachten op onze eigen cooper....
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hi Kevin,
Welkom op de NewMINIclubsite.
Dat we maar veel van je mogen horen op de forums en zien tijdens de meetings.
gr.
Floris van Dam
Welkom op de NewMINIclubsite.
Dat we maar veel van je mogen horen op de forums en zien tijdens de meetings.
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt allemaal! We hebben hem inderdaad bij Hans Severs besteld. Hij zou rond 6 juni afgeleverd worden, nog een maandje wachten dus. Lijkt eeuwen te duren 

- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht

Wat een vermogen zeg, echt bizar! Hij rijdt heerlijk, acceleratie is echt super. Strak door de bochten, soms grijpt de DSC iets te vroeg in. Vanmiddag naar Goes rijden, moet ik wel op de teller blijven kijken want je zit zo snel op de 160
Probeer nog wat betere foto's te schieten.

Wat een vermogen zeg, echt bizar! Hij rijdt heerlijk, acceleratie is echt super. Strak door de bochten, soms grijpt de DSC iets te vroeg in. Vanmiddag naar Goes rijden, moet ik wel op de teller blijven kijken want je zit zo snel op de 160

Probeer nog wat betere foto's te schieten.
Onze sponsors