Goed dan; ik ben Patrick, 52 jaar en woonachtig in Hillegom. De volgende auto's heb ik gehad. Nog voor het behalen van mijn rijbewijs een VW Scirocco LS uit 1975 en daarna een Alfa 33 1.5IE, Alfa 155 1.7TS, Alfa 147 2.0, Alfa Spider 2.0TS en als voorlaatste een BMW Z4 3.0IS.... En dan nu een Cooper S Chili uit 2008.
De BMW was niet echt een handige auto voor dagelijks gebruik; verlaagd, dus te laag en een benzine verbruik van 1:7 / 1:8. Daarnaast wekte de wagen te veel negatieve reacties op in het verkeer. Dus nu een autootje waar de mensen naar lachen en je wordt weer eens netjes voorgelaten op een rotondo of een kruising en de file. Wel heel prettig weer.
Ik wil nog wel het e.e.a. aan de Cooper doen, maar laat ik eerste maar eens even wennen aan dit skeltertje.

Ik hoop dat het forum me informatie kan verschaffen welke ik zoek en ik zal ongetwijfeld wel eens met een technisch vraagje komen zoals het nut van een dumpvalve, wat voor wielen, wat heb ik aan een cold air intake ? Van die dingen.
Voor nu alvast dank en groeten van P@