Hallo mede forum leden,
Mijn naam is Diederik, gehuwd en woonachtig in de Krimpenerwaard. Ben sinds kort besmet met het Mini virus; sinds vorige maand een grijze Cooper uit april 2003. Heerlijke auto! En ik zoek nu een tweede (vrouwlief wil de grijze voor zichzelf houden ...).
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Even voorstellen
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen
Hoi Diederik, welkom op ons forum. Ja het MINI virus zeer besmettelijk dus dat snap ik wel. Maar wil je zelf nu een sneller dan die van je vrouw ??

- DATENCATE
- One wheel wonder
Bericht
heb wel gekeken naar een Cooper S en Works, maar besloten voor een Cooper te gaan in een Park Lane uitvoering. Vandaag een zwarte bekeken, helaas met een ratel zijkant blok (druklager?). Morgen ga ik naar een antraciete kijken.
MINIf57JCW schreef:Hoi Diederik, welkom op ons forum. Ja het MINI virus zeer besmettelijk dus dat snap ik wel. Maar wil je zelf nu een sneller dan die van je vrouw ??![]()

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- DATENCATE
- One wheel wonder
Bericht
Even voorstellen
Het is de antraciete (Royal Grey) geworden. Had wel wat minpuntjes, maar daar was de prijs ook naar. Moet ook nog wat te doen hebben ...

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu ben je ook geïnfecteerd met de MINI virus.
Ik zag dat je reageerde op andere post bij velgen te koop. Ik heb nog paar setjes te koop met zowel zomer- als winterbanden. Stuur maar pb bij interesse.

Ik ben ook besmet met MINI virus
Veel plezier met je MINI.DATENCATE schreef:Het is de antraciete (Royal Grey) geworden. Had wel wat minpuntjes, maar daar was de prijs ook naar. Moet ook nog wat te doen hebben ...
Ik zag dat je reageerde op andere post bij velgen te koop. Ik heb nog paar setjes te koop met zowel zomer- als winterbanden. Stuur maar pb bij interesse.

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Weet niet of “besmet” echt het goede woord is. Maar met zo’n wagenpark wel flink geïnfecteerd.nepnerd schreef:Veel plezier met je MINI.DATENCATE schreef:Het is de antraciete (Royal Grey) geworden. Had wel wat minpuntjes, maar daar was de prijs ook naar. Moet ook nog wat te doen hebben ...
Onze sponsors