Op de fora stel ik mij altijd voor als istawa, komt nog uit de tijd dat ik mijn eerste e-mailadres moest aanmaken en ik geen idee had wat te gebruiken als naam. Inmiddels staat deze naam op elke vrachtwagen waar ik op heb gereden, ben dus chauffeur woonachtig in de Betuwe met mijn gezin. Ik ben ook te vinden op het baard forum.
Maar goed sinds een maand of 3/4 ben ik in het bezit van een mini 1.6 cabrio uit 2005. Ik denk weet het niet zeker een r52 correct me if y am wrong.
Vind de mini altijd al te gek alleen waren ze eigenlijk altijd wat te duur voor me. Was dus zo blij als een kind toen ik deze betaalbaar tegenkwam. Mee gereden en gewoon gekocht dak open en gaan. Dat ging goed tot 2 weken geleden. Berg olie op de dam conclusie gat in versnellingsbak damn. Terug naar garage om daar tot de conclusie te komen dat in mijn mini schijnbaar de slechtste bak zit Die ze gebruikt hebben.
Maar eind goed al goed andere bak gevonden geüpdate en gereviseerd. Die zit er nu onder en hij rijdt weer als een zonnetje.
Tot zover mijn eerste mini ervaring .
Wees gegroet istawa

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk