Ff voorstellen dan maar

Stel je hier even voor.
istawa
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Ff voorstellen dan maar

12 apr 2020, 15:41

Hoi
Op de fora stel ik mij altijd voor als istawa, komt nog uit de tijd dat ik mijn eerste e-mailadres moest aanmaken en ik geen idee had wat te gebruiken als naam. Inmiddels staat deze naam op elke vrachtwagen waar ik op heb gereden, ben dus chauffeur woonachtig in de Betuwe met mijn gezin. Ik ben ook te vinden op het baard forum.
Maar goed sinds een maand of 3/4 ben ik in het bezit van een mini 1.6 cabrio uit 2005. Ik denk weet het niet zeker een r52 correct me if y am wrong.
Vind de mini altijd al te gek alleen waren ze eigenlijk altijd wat te duur voor me. Was dus zo blij als een kind toen ik deze betaalbaar tegenkwam. Mee gereden en gewoon gekocht dak open en gaan. Dat ging goed tot 2 weken geleden. Berg olie op de dam conclusie gat in versnellingsbak damn. Terug naar garage om daar tot de conclusie te komen dat in mijn mini schijnbaar de slechtste bak zit Die ze gebruikt hebben.
Maar eind goed al goed andere bak gevonden geüpdate en gereviseerd. Die zit er nu onder en hij rijdt weer als een zonnetje.
Tot zover mijn eerste mini ervaring .
Wees gegroet istawa Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk

Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Ff voorstellen dan maar

12 apr 2020, 15:56

Welkom en mooie R52 idd. Zeker met dit weer niet vervelend.
Bak is bij een cooper niet de beste. Maar dat probleem heb je inmiddels al opgelost . Veel plezierige en zonnige kilometers
Afbeelding
istawa
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 apr 2020, 16:12

Daniel_S schreef:Welkom en mooie R52 idd. Zeker met dit weer niet vervelend.
Bak is bij een cooper niet de beste. Maar dat probleem heb je inmiddels al opgelost Afbeelding. Veel plezierige en zonnige kilometers
Thnxx. Idd als ff kan gaat de kap naar beneden. Tja en die bak das het gevaar als je een auto met je hart koopt. AfbeeldingEn je niet ff inleest.

niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

12 apr 2020, 16:32

Van harte welkom en gefeliciteerd met je Mini.
Wens je veel cabriogenot!
istawa
Nieuw Lid
Nieuw Lid

13 apr 2020, 10:57

niekcarfreak schreef:Van harte welkom en gefeliciteerd met je Mini.
Wens je veel cabriogenot!
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Who are U?”