Voorstellen R50 Parklane
- R50Cooper
- Nieuw Lid
Bericht
Ik ben Kevin uit Boskoop. Heb alweer even een Cooper Parklane uit 2006. Wilde hem eigenlijk gaan verkopen vanwege een paar mankementen. De bekende stuurpomp is hoorbaar, pitten in de voorruit, afstandbediening die niet meer werkt en wat cosmetisch werk. maar de prijzen zijn momenteel dusdanig laag dat we hem toch gaan houden en beet gaan pakken. Zowel qua uiterlijk en motorisch.
Ik doe het liefst alles zelf. Dus hoop via het forum tips en tricks te kunnen krijgen.
Groeten Kevin
Hallo,
Voorstellen R50 Parklane
Ik ben Kevin uit Boskoop. Heb alweer even een Cooper Parklane uit 2006. Wilde hem eigenlijk gaan verkopen vanwege een paar mankementen. De bekende stuurpomp is hoorbaar, pitten in de voorruit, afstandbediening die niet meer werkt en wat cosmetisch werk. maar de prijzen zijn momenteel dusdanig laag dat we hem toch gaan houden en beet gaan pakken. Zowel qua uiterlijk en motorisch.
Ik doe het liefst alles zelf. Dus hoop via het forum tips en tricks te kunnen krijgen.
Groeten Kevin
- MiniBar
- One wheel wonder
Bericht
Re: Voorstellen R50 Parklane
Hey, een dorp genoot! Van harte welkom!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Voorstellen R50 Parklane
Leuke mini. Zonde om zo’n mooie Parklane weg te doen maar kan me voorstellen dat de kleine mankementen wel lastig zijn.
Succes met de klussen en veel extra plezierige kilometers
Succes met de klussen en veel extra plezierige kilometers
Onze sponsors