Even voorstellen

Stel je hier even voor.
timo kuiper
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

Even voorstellen

20 jun 2020, 16:52

Goedemiddag allemaal,

Mijn vrouw en ik zijn nu zo'n 3 jaar in het bezit van een leuke Mini Cooper R50. Mijn vrouw schijnt al sinds ze kon praten te roepen dat ze mini wilde rijden. Na wat jaartjes samen sparen hebben we toen deze eerste Cooper gekocht. Persoonlijk had ik er niet zo heel veel mee maar ik moet zeggen dat de rijeigenschappen mij toch wel hebben overtuigd. Ben langzamerhand wel een beetje fan geworden van deze wagentjes. :D

Hierbij een foto van onze eerste mini.
20200523_152625-1.jpg

We hebben er 3 jaar lang erg veel plezier aan gehad, maar we wilden toch graag iets bijzonderders, en snellers :)
Daarom staat hij nu te koop: https://link.marktplaats.nl/m1554709164
Dus wie eventueel interesse heeft, ik hoor het graag.

Maar we hebben wat anders gekocht dus, een R58 JCW. Wat een super gaaf ding zeg.
20200620_161336.jpg
20200620_161419.jpg
Helaas wel vrij vlot een grote reparatie moeten doen. Het druklager was vastgelopen na +/- 80.000km en kwam dus niet meer van zijn plek. En als dan alles er onderuit moet maar direct nieuwe koppeling er in laten zetten.

Wanneer de R50 verkocht is zijn er twee dingen die we erg graag willen doen aan de R58:
- Onderstel stage 1/2, vind de gaten tussen de wielkast echt to much persoonlijk... en de wielen iets verder naar buiten lijkt mij wel gaaf.
- GP diffuser achter, must have naar mijn mening

Verder nog wel wat wensen, moeten sws nieuwe banden onder, zit nu Ecsta HS51 onder. Die dingen rijden voor geen meter.
Twijfel een beetje over stage 1/2 tunen bij van Beek, maar heb er gemixte reacties over gelezen op dit forum icm het N14 blok.
Maar goed, ik zal nog wel het een en ander posten mbt alle wensen voor R58 wanneer we weer wat centen hebben gekregen voor de R50.
Hoop dat mijn verhaal niet te lang was voor jullie :wink:
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

Re: Even voorstellen

21 jun 2020, 16:05

Welkom en gefeliciteerd met jullie prachtige Coupé!
Sinds vorig jaar hebben wij de Coupé JCW van forumlid Speedy.
timo kuiper
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

22 jun 2020, 11:53

Dankjewel Niek! Ja die coupe van Speedy heb ik veel over gelezen op dit forum.
Die auto heeft mij er toe aangezet om te zoeken naar een coupe JCW.
Jullie hebben veel mods die wij ook op onze coupe zouden willen dus ik neem dan nog wel een keer contact op met wat vraagjes als dat goed is :D
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator

22 jun 2020, 14:29

Je mag altijd vragen Timo :wink:
De uiterlijke mods heeft Speedy gedaan of laten doen, dus ik weet niet of ik overal op kan antwoorden.
Jullie Coupé is ook al mooi hoor, die strepen erop vind ik ook sportief.

Terug naar “Who are U?”