CURVY stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

CURVY stelt zich voor

18 mei 2007, 00:09

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam Pascal. Ik ben 30 jaar en woon in het oosten van Noordbrabant. Na jarenlang peugeot, renault, alfa en volkswagen te hebben gereden :oops: , heb ik nu eindelijk samen met mijn vrouw een MINI besteld. Uiteraard zal de volkswagen TDI stationwagon worden aangehouden. (Je moet toch ergens je spulletjes in kwijt kunnen als je naar de Ikea bent geweest :wink: .)

De besteld Mini is een darksilver MCS met wit dak, witte spiegels en witte wielen. Hij is in mei bij de Maasche Mini te Venlo besteld en zal eind juli gereed zijn. Ik kan bijna niet wachten op de aflevering, want dan kan pas het echte opleuken beginnen!
- Viper stipes aanbrengen op motorkap en achterkant
- Interieurpanelen wit spuiten
- Sideskirts spuiten en aanbrengen
- HIFI upgraden
- en als ie eenmaal goed is ingereden, aan de slag met wegligging en pk's

Ik hoop op dit forum wat meer ins en outs van het nieuwe wagentje te weten te komen en ervaringen met jullie te kunnen delen. Maar zoals al eerder geschreven......eerst nog even de levering afwachten.

Grtz,
CURVY
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 mei 2007, 00:12

Halloas,

Welkom :hi hierow. Veel plezierige en veilige kilometers gewenst alvast en veel plezier hier op het forum en miss tot meets. :mrgreen:

Greetz BigD
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

18 mei 2007, 00:15

Hoi Pascal

Ik heb mijn MINI ook bij De Maassche in Venlo gekocht.

Succes met wachten. Zal niet makkelijk zijn :)

Kom je weleens in Venlo?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 mei 2007, 00:20

Hoi Pascal en welkom hier.

Succes met wachten en tot meets :rijden
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2007, 11:16

Hoi Pascal.

Veel plezier op forum en straks met jullie Mini :P
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2007, 11:35

Welkom bij de NewMINIclub! Je hebt een mooie MINI besteld zeg!

Ik ga je meteen toevoegen aan het "De R56, wie heeft wat?" lijstje (klik hier voor de lijst)
Ik heb dan alleen nog de volgende informatie nodig. Ik kan deze namelijk niet in je "parking" vinden.

Dashboardpanelen: Welke dashboardpanelen heb je gekozen? (checkered (standaard), piano black, brushed alloy, fluid silver of english oak?)
Colour Line: Welke colour line (kneeroll) heb je besteld? (dark grey, cream white, pacific blue, rooster red of mellow yellow?)
Productie: Heb je een productiedatum gekregen toevallig?

Succes met wachten! En als hij er is, hopelijk een keer tot meets!! Leef je hier uit en stel in de tussentijd alle vragen over wat je van je toekomstige autootje wilt weten, wie weet hebben wij een correct en duidelijk antwoord voor je! :mrgreen:
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 mei 2007, 11:49

hi Pascal,

Welkom op de NewMINIclub site.
Zo te horen heb je een beste MINI besteld, succes met wachten en kan je vertellen dat het het wachten waard is.

gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2007, 12:15

Welkom hier!! Mooie MINI heb je besteld!

Grtz HenkieTenk
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: CURVY stelt zich voor

18 mei 2007, 12:18

Curvy schreef:De besteld Mini is een darksilver MCS met wit dak, witte spiegels en witte wielen. Hij is in mei bij de Maasche Mini te Venlo besteld en zal eind juli gereed zijn. Ik kan bijna niet wachten op de aflevering, want dan kan pas het echte opleuken beginnen!

- Viper stipes aanbrengen op motorkap en achterkant

- Interieurpanelen wit spuiten
- Sideskirts spuiten en aanbrengen
- HIFI upgraden
- en als ie eenmaal goed is ingereden, aan de slag met wegligging en pk's

Ik hoop op dit forum wat meer ins en outs van het nieuwe wagentje te weten te komen en ervaringen met jullie te kunnen delen. Maar zoals al eerder geschreven......eerst nog even de levering afwachten.

Grtz,
CURVY
Hi CURVY,

Das interessant, want ik loop met dezelfde plannen rond;
dashboard panelen PepperWhite laten spuiten en de ringen + elips in de deurpanelen pianolak zwart.

8)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

18 mei 2007, 13:39

Hoi welkom en mss tot meets. :))
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 mei 2007, 13:46

Ha die Maaij,

Dus die pepper white Cooper die bij de Maasche staat is van jou geweest! Sjiek gebouwd, alleen jammer dat het geen S was....... Maar ik zie dat je nu voor een echte MCS bent gegaan :wink: !

Ik werk zelf in Den Bosch, dus ik reis niet zo vaak de limburgse kant op. Je zult een grotere kans hebben mijn Mini in midden Brabant tegen te komen.

Gr.
Curvy
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 mei 2007, 14:01

Jenkins schreef: Hi CURVY,

Das interessant, want ik loop met dezelfde plannen rond;
dashboard panelen PepperWhite laten spuiten en de ringen + elips in de deurpanelen pianolak zwart.
Zie onderstaande link naar forum "vragen en oplossingen Mini R56 --> demonteren interieurpanelen":
forum newminiclub

Mocht jij eerder dan ik weten hoe de panelen in de deuren los te krijgen, laat dan maar even weten... :P

Grtz,
Curvy
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 mei 2007, 14:11

CooperS-lightningblue schreef: Ik heb dan alleen nog de volgende informatie nodig. Ik kan deze namelijk niet in je "parking" vinden.

Dashboardpanelen: Welke dashboardpanelen heb je gekozen? (checkered (standaard), piano black, brushed alloy, fluid silver of english oak?)
Colour Line: Welke colour line (kneeroll) heb je besteld? (dark grey, cream white, pacific blue, rooster red of mellow yellow?)
Productie: Heb je een productiedatum gekregen toevallig?
Dashboardpanelen: standaard checkered
Colour line???? Weet niet precies wat je daar mee bedoeld :oops:
Productiedatum: ergens eind juli (weet niet exact)

Gr.
Curvy
Peerkie
Be Mini
Be Mini

18 mei 2007, 14:19

Hallo Pascal,

Welkom hier! We zien graag je MINI over een paar maandjes bij een meeting. DS met wit is geweldig en beslist ook mijn keuze zijn voor een S! 8)
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mei 2007, 14:19

Curvy schreef:Zie onderstaande link naar forum "vragen en oplossingen Mini R56 --> demonteren interieurpanelen":
forum newminiclub

Mocht jij eerder dan ik weten hoe de panelen in de deuren los te krijgen, laat dan maar even weten... :P

Grtz,
Curvy
Thanks, maar deze had ik ook al gezien. Helaas heeft iedere generatie Mini's weer andere bevestigingspuntjes.
Maar als het zo ver is, plaats ik foto's!
:)

Terug naar “Who are U?”