De naam waar ik voor nu onder bekend wil zijn, is mijn bijnaam Nicky, dit omdat ik dit zelf even prettiger vind. Ik ben op moment 25 jaar oud en ben woonachtig in Alkmaar. Het kan zijn dat er (vaak) spellingsfouten in mijn vragen / antwoorden of berichten staan. Dit komt omdat ik een Dislect ben. Ik probeer hier altijd aan te werken, maar excuus als het wat vaker voorkomt dan dat jullie dat gewend zijn bij mensen.
Zelf ben ik een trotse eigenares van een Mini Cooper-R56 uit 2011. Ik ben de tweede eigenaar en geniet er volop van. Het is mijn eerste auto en wel narigheid mee gehad in het begin, maar zeker geen spijt van dat ik deze heb! Mijn ouders hebben vroeger een MINI zelf gehad, welke type weet ik niet meer, maar was een oude bak met een groene lak en een wit dak. Dus het 'MINI-Virus' zat er al vanaf vroeg tijdig in.
Ik heb niet veel foto's van mijn MINI, maar in mijn onderschriftje staan een mini beetje van de auto en hieronder nog een kleine foto op winterbandjes (Ik maar eigenlijk nooit foto's van mijn autootje... Dit is de verkoop foto nog haha)
Zelf ben ik slecht in het voorstellen, dus mochten er nog vragen zijn, je kan het altijd vragen