Hallo allen, Sinds enkele weken lid van deze Prachtige site, met dank aan diegene die de aankondiging deed via radio 538 dat jullie reden voor het goede doel, KIKA. De dealer zou je eigenlijk van het bestaan van deze site op de hoogte moeten stellen, maar goed. Anders half jaar geleden wederom weer een Mini gekocht Cooper S (eerste twee autootjes waren de classic mini's) en deze 2 weken geleden laten tunen tot 197 pk. Echt super, altijd fijn gereden in mijn dark sliver echter as zaterdag ga ik me zelf verblijden met een MCS -Works Hyper blue met JCW 18" velgen en JCW remmen en originele ingebouwde navigatie. Heb de auto nog niet gezien maar wel voor 98% gekocht....ga mijn "oude" mini zaterdag inruilen. Na zaterdag zal ik wat detail foto's plaatsen.
Mannen bedankt voor alle gesprekken die jullie hier voeren want op basis hiervan kon ik de knoop doorhakken mbt aankoop van mijn nieuwe mini, jullie hebben nl. de bedragen van de velgen genoemd etc..dus ik kan geen buil vallen.
Groet
erika
OH JA EN NATUURLIJK HEB IK AL KAARTEN VOOR MINI-UNITED GEKOCHT dus tot MEETZ
Zoals het hoort eerst even voorstellen
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Welkom Erika. Leuk om te horen hoe je achter dit forum bent gekomen
En je hebt zeker al een leuke collectie achter de rug qua mini's, en nu weer een schitterende JCW.
Veel plezier op het forum en tot meets

En je hebt zeker al een leuke collectie achter de rug qua mini's, en nu weer een schitterende JCW.
Veel plezier op het forum en tot meets

R56 Still fun but easier to live with
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Welkom Erika.
Veel plezier hier en natuurlijk met je MINI.
Een echte liefhebber zo te zien
Mag ik vragen wat voor tuning je erop heb laten zetten (197pk)?
Toch wel veel moed om een auto te kopen zonder deze ooit in het echt gezien te hebben

Toch wel veel moed om een auto te kopen zonder deze ooit in het echt gezien te hebben

- erikawf
- Enthousiast
Bericht
Om eerlijk te zijn zou ik geen naam kunnen noemen, heb mini door chiptuningnederland laten optimaliseren.
34 pk erbij en 45 koppel, echt merkbaar en m.i. niet duur.
erika
Hoi Maaij,Maaij schreef:Welkom Erika.
Toch wel veel moed om een auto te kopen zonder deze ooit in het echt gezien te hebben![]()
Om eerlijk te zijn zou ik geen naam kunnen noemen, heb mini door chiptuningnederland laten optimaliseren.
34 pk erbij en 45 koppel, echt merkbaar en m.i. niet duur.
erika
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Beste Erika,
Wat heb je een prachtige auto gekocht! Zowel de kleur als de remmen! Alleen moet je nog wel ff wat aan die stickers doen in je achterbumper. Gaatjes boren en een kleurtje geven. Ook de spiegelkappen staan er echt prachtig bij!
34pk erbij..... door chiptuning? of ook pulley? Daar zul je je toch wel even achter de oren moeten krabben. Tijd om een keertje een run te doen op de dynobank van Beek autoracing zodat we goed kunnen vergelijken.
iDD
Wat heb je een prachtige auto gekocht! Zowel de kleur als de remmen! Alleen moet je nog wel ff wat aan die stickers doen in je achterbumper. Gaatjes boren en een kleurtje geven. Ook de spiegelkappen staan er echt prachtig bij!
34pk erbij..... door chiptuning? of ook pulley? Daar zul je je toch wel even achter de oren moeten krabben. Tijd om een keertje een run te doen op de dynobank van Beek autoracing zodat we goed kunnen vergelijken.
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de NewMINIclub!
Een paar dealers hier in Nederland hebben op hun balie flyertjes van deze clubsite staan (credit card formaat). Maar inderdaad het zou leuk zijn als ze het vertellen bij bijvoorbeeld een aflevering. Er zijn tenslotte behoorlijk wat enthousiastelingen! Net als jij hoor ik al!
Schitterende kleur heb je uitgekozen zeg. Ik heb wel iets met blauw!
Houd ons op de hoogte van alles en a.s. zaterdag wel foto's maken eej!
Heel veel plezier alvast ermee, maar uit ervaring komt dat vermoedelijk wel in orde!
Misschien eens tot op een meeting.
Een paar dealers hier in Nederland hebben op hun balie flyertjes van deze clubsite staan (credit card formaat). Maar inderdaad het zou leuk zijn als ze het vertellen bij bijvoorbeeld een aflevering. Er zijn tenslotte behoorlijk wat enthousiastelingen! Net als jij hoor ik al!

Schitterende kleur heb je uitgekozen zeg. Ik heb wel iets met blauw!

Houd ons op de hoogte van alles en a.s. zaterdag wel foto's maken eej!

Misschien eens tot op een meeting.

Onze sponsors