En ik heb recent een Mini Cooper S R53 uit 2004 gekocht. Met "maar" ±190.000km op de teller maar gelukkig wel keurig onderhoud gehad zoals koppeling vervangen, remmen vervangen, riemen vervangen, motor revisie en olie altijd keurig op tijd vervest en wat andere slijtage onderdelen.
Er zit al een 15% pulley op en een tune naar ±200pk. Toen ik hem kocht zat er overal van dat alie-express nep carbonfiber over al het chrome van de mini en overal op het dashboard dus heb dat er maar snel uitgehaald samen met de aftermarket radio die niet eens vastzat

Heb nu een bluetooth module voor de originele radio zodat ik toch lekker me eigen muziek kan luisteren en het interieur origineel laat.
De mini heeft wel een paar kwaaltjes en die kwaaltjes zijn ook deels waarom ik een account aangemaakt heb op dit forum.
Bijvoorbeeld; de achterklep heeft last van roest (zoals wel meerdere mini's heb ik gezien) en ook zou de verf een goede polijstbeurt kunnen gebruiken en in de isolatie van de motorkap (of hoe dat ook heet) zit een gat waardoor het er niet uitziet (misschien gewoon helemaal verwijderen als dat geen kwaad kan?) en tuurlijk is een R53 niet compleet zonder stuurbekrachtigingspomp problemen, de stuurbekrachting doet het naar mij weten perfect alleen maakt de pomp een whine geluid als je droogstuurt bij starten. Ook is de leren bestuurders stoel aan vervaning toe...
Maar naast die (vele

In de bijlage foto's van de mini toegevoegd want heb even geen link naar de foto's. (Of ik snap nog niet 100% hoe posts op dit forum werken