Mini JCW van Rich

Stel je hier even voor.
RichardHMiniJCW
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Nederland

Mini JCW van Rich

05 aug 2026, 11:06

Sinds kort ben ik de eigenaar van deze JCW uit 2020.
Wat een feest om in te rijden en te ontdekken waar welk comfort is en waar welk plezier zit!
De auto heb ik bij de Mini dealer kunnen kopen als Mini next. Na de eerste dag al gelijk gebruik van gemaakt… oepsie. De computer was defect. Naam ben ik vergeten, maar het was de computer in het handschoenenkastje, welke de data uitwisselt naar de boordcomputer. Maar goed, die is nu ook weer nieuw :-) noodactie om thuis te komen was de accu loskoppelen en weer aansluiten. Daarna startte hij wel weer. Maar zonder veel ‘intilligentie’. Bij het uitlezen van de sleutel kwamen gelijk 23 foutmeldingen naar boven. Tipje wellicht voor anderen? Onverklaarbare elektrische storingen, die computer vervangen :-)

De Mini is grotendeels origineel, op wat dechroming na bij de koplampen. En een masterpiece qua geluid; een volledig rvs uitlaat van Remus met traploze klep (bt bediend).

Wanneer er een bijeenkomst is gepland sluit ik graag een keer aan, inspiratie opdoen voor mijn personalisaties.
Bijlagen
IMG_0203.jpeg
IMG_0279.jpeg
IMG_0276.jpeg
Mini JCW van Rich
[image][/image]
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Mini JCW van Rich

05 aug 2026, 13:21

Das wel een hele mooie. Jammer van de valse start, maar blij dat het ook weer goed is opgelost.
T lijkt me dat ze een auto i.i.g. uitlezen voordat ze m afleveren.

Heel veel veilige en plezierige kilometers!
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”

Onze sponsors