Hallo allemaal, ik ben Tom, a.k.a. Bad Karma en heb ook een Mini Cooper S aangeschaft, kleur electric blue. Had eerst een Rover 200Vi (ook een beest) maar ben sinds kort terug in Nederland en besloot maar een nieuwe auto aan te schaffen.
Binnenkort zal ik eens wat pics posten.
Groeten en wellicht tot ziens!
Badkarma meldt zich aan
- badkarma
- Mod virus alert!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi BadKarma....
vanwaar die nickname...??? Ben niet nieuwsgierig, weet gewoon graag alles...
In ieder geval welkom en leuk dat je Berthil komt versterken...!!!
C ya soon @ a meet!!!
vanwaar die nickname...??? Ben niet nieuwsgierig, weet gewoon graag alles...

In ieder geval welkom en leuk dat je Berthil komt versterken...!!!

C ya soon @ a meet!!!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt allen voor het warme ontvangst. Bad Karma betekent slechte karma, vond ik gewoon leuke naam.
Wat meer over mijn Mini: is getuned door Digitec, 200 PK, waaronder chiptuning en andere kop.
Er komen nog meer dingen op, ik heb bij BMW verstralers besteld en de metertjes als accessoire onder het dashboard. Verder laat ik mijn ramen nog tinten en vervang ik de radio door pioneer dvd + navigatie. Tenminste dat zit in de planning.
De luchtfilter heb ik uit mijn oude auto gehaald en is een Pipercross Viper wat natuurlijk zonde zou zijn om deze in mijn oude auto te laten.
Als het weer nog een beetje mee zit maak ik vandaag of morgen wat pics.
Wat meer over mijn Mini: is getuned door Digitec, 200 PK, waaronder chiptuning en andere kop.
Er komen nog meer dingen op, ik heb bij BMW verstralers besteld en de metertjes als accessoire onder het dashboard. Verder laat ik mijn ramen nog tinten en vervang ik de radio door pioneer dvd + navigatie. Tenminste dat zit in de planning.
De luchtfilter heb ik uit mijn oude auto gehaald en is een Pipercross Viper wat natuurlijk zonde zou zijn om deze in mijn oude auto te laten.
Als het weer nog een beetje mee zit maak ik vandaag of morgen wat pics.
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Onze sponsors