Grote kans wanneer je een nieuwe Cooper Pepper White in Amsterdam ziet rijden dat ik er in zit.
En gelukkig maar. Het heeft even geduurd, maar daar is ie eindelijk. Wat een heerlijk apparaat!
Hij staat nog wat hoog op de poten maar daar komt wellicht in de toekomst verandering in.
Eerst de audio maar even onderhanden nemen.
Gr.
Patrick
Nieuwe Pepper
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club van MINI-maloten
Tsja, wat is het toch met PW tegenwoordig, geen idee? Mijn gezegde was altijd "met un witte, blijf je zitte!!" Oftewel, die kun je straks aan de straat stenen niet kwijt. In geval van een MINI PW, moet zelfs ik bekennen dat dit toch vette karretjes zijn.
marss

Tsja, wat is het toch met PW tegenwoordig, geen idee? Mijn gezegde was altijd "met un witte, blijf je zitte!!" Oftewel, die kun je straks aan de straat stenen niet kwijt. In geval van een MINI PW, moet zelfs ik bekennen dat dit toch vette karretjes zijn.

marss
- Chili Pepper
- One wheel wonder
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Patrick,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en zien tijdens de vele meetings.
En als ik iets voor je kan betekenen voor het verzekeren van je MINI hoor ik het graag van je, lees mijn topic maar eens en zie hoeveel je kan besparen!!
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en zien tijdens de vele meetings.
En als ik iets voor je kan betekenen voor het verzekeren van je MINI hoor ik het graag van je, lees mijn topic maar eens en zie hoeveel je kan besparen!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier! PW is inderdaad erg mooi! Heb mijn broer er ook eentje aangesmeerd
Veel plezier op het forum!

Veel plezier op het forum!
Onze sponsors