Hallo newminiclub leden!
Doordat we afgelopen jaar verhuisd zijn hebben we lang moeten wachten maar nu is het er toch van gekomen! Na lang lezen op jullie forum hebben we gisteren een proefrit gemaakt met een Mini Cooper S, Dark Silver metallic. Het dak is wit en de spiegels in chroom. De Cooper S is van 5-2003 en heeft 47.100 op de teller en heeft twee jaar mini next garantie.
Hij heeft als optionele uitrusting (in Duits):
CD-Laufwerk, Radio Boost, Bordcomputer, Window-Kopfairbags, Multifunktionslenkrad mit Tempomat, Kindersitzvorrichtung ISOFIX, Elektrisches Glasschiebe-/Hebedach, Schutzverglasung, Metallic-Lackierung, Dynamische Stabilitätskontrolle (DSC), Paket Chili (Leichtmetallräder S-Speiche 17J, Nebelscheinwerfer, Xenon-Scheinwerfer inkl. Reinigungsanlage, Vordersitze höhenverstellbar, Stoff-/Leder-Ausstattung, Veloursfussmatten vorne und hinten, Ablagenpaket, Klimatisierungsautomatik, Innenraumlicht-Paket
We hebben tot morgen bedenktijd maar we zijn er laaiend enthousiast over. Wel willen we nog een setje witte strepen op de kap en die extra lampjes op de bumper.
Hopelijk kunnen we dus binnenkort de eerste tochten door de bergen maken in onze mini! En zo af en toe over de Autobahn naar NL natuurlijk.
Hopelijk later meer nieuws!
Maarten
Maarten & Danielle hoeven nog maar heel even te wachten
- Maarten CH
- Enthousiast
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de NewMINIclub!
Klinkt als een klein spannend wagentje! Daar zal je zeker niet ontevreden mee zijn.
Leef je uit hier op het forum en misschien eens tot op een van de meetings.
Klinkt als een klein spannend wagentje! Daar zal je zeker niet ontevreden mee zijn.

Leef je uit hier op het forum en misschien eens tot op een van de meetings.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hi maarten,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen voor het verzekeren van je auto hoor ik dat graag van je, lees mijn topic maar eens bij te koop aangeboden.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen voor het verzekeren van je auto hoor ik dat graag van je, lees mijn topic maar eens bij te koop aangeboden.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Maarten CH
- Enthousiast
Bericht
Bedankt voor jullie leuke reacties!
De handtekening is net gezet en 6 juli gaan we hem ophalen! Ik heb alvast een foto in de gallery geplaatst zodat jullie een kijkje kunnen nemen. Nu met een hele stapel folders geduldig afwachten…
Misschien kunnen jullie hier een keer een "op de berg meeting" houden? Dan zoeken wij wel een mooie uit.
Maarten
De handtekening is net gezet en 6 juli gaan we hem ophalen! Ik heb alvast een foto in de gallery geplaatst zodat jullie een kijkje kunnen nemen. Nu met een hele stapel folders geduldig afwachten…
Misschien kunnen jullie hier een keer een "op de berg meeting" houden? Dan zoeken wij wel een mooie uit.
Maarten
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat lijkt me nu echt super! Lekker door de bergen met de MINI! Veel plezier met jullie nieuwe trots.Maarten CH schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!
Maarten
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zeker een gave bak, helemaal klaar in mijn ogen.
Wat ziet er nou voor kenteken op zwitsers??
gr.
floris
Wat ziet er nou voor kenteken op zwitsers??
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors