Hey medeliefhebbers en bestuurders. Na 3 dagen rondgelopen te hebben op zandvoort en vele verwijten dat ik me nog nergens heb aangemeld doe ik het eindelijk toch maar. Ik ben Robert Speijer, woonachtig in Essen (ja dat ligt in dat rare zuidelijke België). Ik rij een minicooper S en heb sinds de r53 uitkwam al een miniverslaving. Ik hoop jullie allemaal graag tegen te komen bij de volgende meetings. en spreek jullie op het forum.
Grtzs Robert (aka Garfield)
Nieuwe aanwinst
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha gezellig zo'n enthousiaste MINI rijder erbij! Ik ben stiekem benieuwd hoe je aan het clubadres bent gekomen?!
Vul je parking even in dan krijg je net als alle andere forummers zo'n mooie avater links van je berichten!
Veel plezier hier en tot op een meet!

Vul je parking even in dan krijg je net als alle andere forummers zo'n mooie avater links van je berichten!

Veel plezier hier en tot op een meet!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Garfield,
Welkom bij de NewMINclub, hoop veel je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINclub, hoop veel je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Nog niet veel in Holland geweest zeker
Re: Nieuwe aanwinst
Rare, rare, elabaGarfield schreef:(ja dat ligt in dat rare zuidelijke België)

Onze sponsors