R56 Cooper PW

Stel je hier even voor.
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

R56 Cooper PW

16 aug 2007, 17:12

Bij deze zal ik mij net als de meeste leden even voorstellen. Ben al een half jaar op de hoogte van de club, maar wilde me niet voorstellen aangezien de auto er nog niet was.
Afgelopen vrijdag hebben wij, ik en mijn ouders jammer genoeg :cry: , de auto opgehaald. Ik mijn parking staat de hele optie lijst. PW wilde mijn moeder (de eigenaresse van de auto) het liefst en ze wilde leer. Het enige andere was dat ze niet grotere velgen wilde van 16" voor het rijcomfort. Ik moet zeggen dat ik de bridge spoke steeds meer begin te waarderen. Erg mooie velgen. Voor de rest is vooral de bekleding erg geslaagd. Leather lounge in het zwart. Alleen voelde je na 1 dag dat er net iets onder de bekleding lag. waarschijnlijk een gesprongen of niet goed gemonteerde veer. 28 augustus kon er pas naar gekeken worden. Nou goed de foto's komen snel! Moet hem dan eerst even wassen :wink: .
Wel meteen ook mijn eerste vraag. Ik ging vandaag voor het eerst tanken, maar ik vond dat het maar moeilijk ging! Hij goot zich niet in 1 keer vol maar steeds met "klikjes". Na een tijdje duwde ik de slang iets naar boven en toen liep er wel 20 liter in, maar nog steeds zat hij niet vol.. Kent iemand dit? Is er een speciale mini-truc om te tanken?

Alvast bedankt,
Ik zal alles op het forum bijhouden
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 aug 2007, 17:17

Hallo Göran, welkom op het forum.

Veel plezier met de nieuwe aanwinst, zal wel lukken zo te lezen.

Misschien tot meets (met of zonder moeder :) ) :rijden
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 aug 2007, 17:19

Allereerst welkom bij de club.
Dat met die bekleding heb ik ook op de passagiersstoel helemaal achterop het zitvlak. Ben er nooit mee terug gegaan, vergeet het ook iedere keer als ik er ben.
Dat vullen van de tank is een bekend 'probleem', gewoon de slang inderdaad iets verder omhoog duwen of de vulmond minder diep naar binnen duwen, meestal lukt het dan wel.

In de gallery snel wat foto's neerzetten, want ik ben erg benieuwd. Verder heel veel plezier hier en misschien eens tot op een meet. 8)
Afbeelding
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 aug 2007, 17:19

Laten we zeggen dat lang zeiken wel heeft geholpen.. Ik rij er waarschijnlijk straks toch niet veel meer mee. ik ga op kamers, zonder moeder :wink: , in rotterdam. Maar ik ga hem zeker vaak meenemen!
Probeer zeker een keer langs te komen bij een meet!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 aug 2007, 23:24

welkom hier op het forum! veel plezier met de mini die aangekocht is. Wellicht een keer tot meets op een meeting 8)
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 aug 2007, 08:55

Hi Göran en ouders,

Welkom bij de NewMINIclbub, en het is zeker geen schande om in de auto van je moeder rond te rijden, zeker als het een MINI is.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 aug 2007, 09:56

Göran en Ma ;) WELKOM!!!

Leuk dat jullie er zijn :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
coendek
Stoepsleutelaar

17 aug 2007, 09:57

welkom en misschien zelfs tot meets!! :D

Coen