Wie heb ik nu gezien?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Wie heb ik nu gezien?
Daarjuist bij het plaatsen van de verstralers, wie heb ik nu eigelijk allemaal gezien. ik weet dat ge allemaal uw naam hebt gezegd, maar mijn geheugen is zo slecht in zo'n dingen dat ik met moeite nog de gezichten kan herineren.
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
I was there
Was errug gezellig trouwens! Hans hartelijk dank voor de gastvrijheid en het plaatsen van de lampjes natuurlijk!!
Ps wat een lieve kleine meid heb je!
Zou het errug leuk vinden als ik wat foto's zou kunnen krijgen die gemaakt zijn!

Was errug gezellig trouwens! Hans hartelijk dank voor de gastvrijheid en het plaatsen van de lampjes natuurlijk!!
Ps wat een lieve kleine meid heb je!
Zou het errug leuk vinden als ik wat foto's zou kunnen krijgen die gemaakt zijn!
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik was er ook even om de koffie te zetten en later om terug te komen met de mini.
Ik zal Hans nog even vragen naar de foto's. Ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn. Toch wel leuk met vijf mini's, met driving lights, op één rij.
Nogmaals veel plezier gewenst met de lampjes.
Ik zal Hans nog even vragen naar de foto's. Ik hoop dat ze een beetje gelukt zijn. Toch wel leuk met vijf mini's, met driving lights, op één rij.
Nogmaals veel plezier gewenst met de lampjes.
- Martin
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb Hans net even gevraagd naar z'n foto's, maar hij heeft geen foto's gemaakt met een digitaal toestel, maar nog met een rolletje.
Wellicht als de foto's ontwikkeld zijn, kunnen ze nog wel onder de scanner.
Maar volgens mij zijn er ook foto's gemaakt met de mobiele telefoons. Zijn deze nog een beetje goed gelukt???

Wellicht als de foto's ontwikkeld zijn, kunnen ze nog wel onder de scanner.
Maar volgens mij zijn er ook foto's gemaakt met de mobiele telefoons. Zijn deze nog een beetje goed gelukt???
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Ik was er ook met mijn zoon Martijn.
Vond het erg gezellig en een gastvrijheid, Geweldig gewoon.
Leuk zo'n Donkervoort bed overigens.

Vond het erg gezellig en een gastvrijheid, Geweldig gewoon.
Leuk zo'n Donkervoort bed overigens.

mini-CAB
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
haha en ik heb die van jou
..................
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
heeeee verdient toch zeker wel een karma op z'n minst, voor het bedenken van deze unieke nick-name.Jurgen schreef:Wel wat jammer dat ik mijn apple freak en km vreter kwijt ben nu.
Kunnen ze niet alle drie?:D

haha en ik heb die van jou

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Haha ja okMaVaEe schreef:Nee Jurgen want er zijn nu ondertussen wel meer Applefreaks hier!Jurgen schreef:Wel wat jammer dat ik mijn apple freak en km vreter kwijt ben nu.
Kunnen ze niet alle drie?:D
![]()
Met Pralinekes meenemen ben jij uniek!![]()

- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors