Hallo,ik ben Maurits.Ik ben werkplaatschef bij een bmw/mini dealer.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er onder de klanten leeft en waar ze het al zo over hebben.Alles om de klant beter te kunnen helpen.Trouwens ,als iemand wat te vragen heeft,go your gang.
Ik rij zelf in een 93er Mini Cooper en heb nog een 88er cabriootje staan.
De nieuwe Mini is net zo cool hoor en ze zien er allemaal supertof uit.
Hij is in ieder geval weer een succes.Alleen we groeten elkaar niet he tijdens het rijden hahahahahaha.Jullie zijn wel allemaal liefhebbers zo te lezen,leuk hoor.
ff voorstellen
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
Bericht
ff voorstellen
Laatst gewijzigd door mauritsprince op 07 mar 2006, 23:31, 2 keer totaal gewijzigd.
- mauritsprince
- Leerling Mini lid
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Maurits,
Dat is mooi, kunnen we je gelijk lastig vallen met allerlei vragen. Waar rij je zelf in? Ik woon zelf ook in Capelle en er rijden wel en paar mini cooper rond. Zelf heb ik een MCS eletric blue jcw met dikke 18 inch wielen. Misschien zie je mij weleens voorbij knallen.
Groetjes,
Rob
Dat is mooi, kunnen we je gelijk lastig vallen met allerlei vragen. Waar rij je zelf in? Ik woon zelf ook in Capelle en er rijden wel en paar mini cooper rond. Zelf heb ik een MCS eletric blue jcw met dikke 18 inch wielen. Misschien zie je mij weleens voorbij knallen.
Groetjes,
Rob
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
- hansie
- Mod virus alert!
Bericht
Ik zal aftrappen:
omdat ik de grootste jongetje van de klas ben (2 meter) zit bij mij de binnenspiegel enorm in mijn gezichtsveld voor het aanvallen voor de rechter bochtjes, zit verder wel 100% lekker in mijn Mini
Mijn vraag is: ik wil de binnenspiegel verwijderen maar zie zo snel geen bevestigingsschroeven oid , hoe kan ik deze verwijderen en zit er nog electronica in?
btw: ik heb een 2006 cooper park lane zonder dimmende spiegel of automatische wissers.
omdat ik de grootste jongetje van de klas ben (2 meter) zit bij mij de binnenspiegel enorm in mijn gezichtsveld voor het aanvallen voor de rechter bochtjes, zit verder wel 100% lekker in mijn Mini

Mijn vraag is: ik wil de binnenspiegel verwijderen maar zie zo snel geen bevestigingsschroeven oid , hoe kan ik deze verwijderen en zit er nog electronica in?
btw: ik heb een 2006 cooper park lane zonder dimmende spiegel of automatische wissers.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh jee, een dealer-spion.
Nee hoor, hartelijk welkom hier. En kijk maar eens rond met wat voor gein en ongein wij ons hier bezig houden.
Wij kunnen vragen stellen aan jou........, maar schroom zelf ook niet ons te bestoken met vragen van jouw kant!
Weet trouwens uit betrouwbare bronnen dat je niet meer de enige MINI garagist bent die meekoekeloert op onze club-site.
Wie weet komen we elkaar een keer tegen op een meeting van newMINIclub.
Ciao Benno

Nee hoor, hartelijk welkom hier. En kijk maar eens rond met wat voor gein en ongein wij ons hier bezig houden.
Wij kunnen vragen stellen aan jou........, maar schroom zelf ook niet ons te bestoken met vragen van jouw kant!
Weet trouwens uit betrouwbare bronnen dat je niet meer de enige MINI garagist bent die meekoekeloert op onze club-site.

Wie weet komen we elkaar een keer tegen op een meeting van newMINIclub.
Ciao Benno
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha Maurits,
Welkom en een fijn idee dat er ook 'echte kennis' in club aanwezig is.
Wij worden doorgaans wijzer door ervaring of door ervaringen uitwisselen. Maar jij weet in veel gevallen uiteraard van 'de hoed en de rand'.
Welkom en een fijn idee dat er ook 'echte kennis' in club aanwezig is.
Wij worden doorgaans wijzer door ervaring of door ervaringen uitwisselen. Maar jij weet in veel gevallen uiteraard van 'de hoed en de rand'.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors