Mijn naam is Marc Koning en ik woon in Schagen. Mijn vrouw (Sandra) en ik zijn al een behoorlijke tijd aangestoken door het Mini Virus. Onze eerste Mini hebben we gekocht in 1994 en dat was een Mini Flame Red uit het jaar 1989. In 2001 zijn we uitgenodigd op een introductiedag van de New Mini en we waren gelijk verkocht. We hebben een paar weken later een Cooper besteld in de kleur zwart (een foto staat in de gallery). In 2003 met pijn in het hart de Cooper verkocht omdat er gezinsuitbreiding kwam. Nu 4 jaar later toch weer aangestoken door het virus (bedankt Leander en José) en omdat de kids al wat groter zijn en er geen kinderwagens en buggy's meer meegesleept moeten worden staat er sinds kort weer een mini voor de deur. Een Cooper S in de kleur electric blue, wat een genot deze auto. Wij hopen binnenkort mee te kunnen doen aan één van de meetings.
Tot binnenkort.
Hé Mini rijders, even voorstellen Marc
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sandra en Marc,
Van harte gefeliciteerd! Marc, jij met je verjaardag van gisteren en jullie beiden natuurlijk met de MINI.
We zien jullie vast wel eens bij een meeting
Mooie MINI !!!!
Van harte gefeliciteerd! Marc, jij met je verjaardag van gisteren en jullie beiden natuurlijk met de MINI.
We zien jullie vast wel eens bij een meeting

Mooie MINI !!!!

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club! Leuke Cooper S heb je uitgekozen. Veel plezier ermee. Kom hem maar eens showen op een van de meetings! 

- MarcK
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik heb tot nu toe al heel wat aan de club gehad, veel handige tips. Ik laat de Mini volgende week reconditioneren door één van de sponsors van de site (de naam mag ik nog niet noemen omdat ik minder dan 3 berichten heb geplaatst en dus geen reclame mag maken maar de naam begint met een "H" en eindigt op "BEST") en ik heb nieuwe bonnet stripes besteld bij een ander clublid (wederom mag ik geen naam noemen maar het begint met "BadS" en het eindigt op "Mini").
Groeten,
Marc
Groeten,
Marc
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Marc,
Welkom bij de NewMINIclub, leuk te horen dat jullie toch weer een MINI gekocht hebben.
Als ik iets voor jullie kan betekenen betreft het verzekeren van jullie MINI hoor ik dat graag van jullie, check mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, leuk te horen dat jullie toch weer een MINI gekocht hebben.
Als ik iets voor jullie kan betekenen betreft het verzekeren van jullie MINI hoor ik dat graag van jullie, check mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors