Voorstellen: ndenotter

Stel je hier even voor.
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Voorstellen: ndenotter

08 sep 2007, 10:50

Hoi,

Moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik al geruime tijd dit forum "bespied" als latente mini gek. Al vanaf het moment dat de eerste Sjes neerlands asfalt betraden (en met name die ene keer in Utrecht dat er een met een flink zuigende compressor voorbij kwam stampen) met een schuin oog deze auto gevolgd. Verschillende uitstappen gedaan van een Seicento met 16v blok (een van de weinigen) op 13 inch wieltjes waarmee ik slalomraces oefende naar een oude Alfa 33 welke aanvankelijk in mijn garage kwam om in Zandvoort mijn licentie te behalen maar nu toch wel voor de fun dienst doet als daily drive..........naar (ben een brabo en ben dus gek op ouwehoeren ;) ) hopelijk (in mijn hoofd bezit ik er al een) binnenkort eindelijk een Cooper S.
De reden waarom ik nu dan toch wel "uit-de-kast-ben" is (gezien de ernstig uitgebreide info topics hiero) dat ik nu echt serieus aan het rondneuzen ben. De financiën zijn geregeld ware het niet dat er eerst ruimte in mijn garage moet komen (over twee weken is er een plekje vrij als alles doorgaat).
Mijn ogen, en hart, gaan toch wel voor een lachsilber uitvoering met liefst een wit dak. Volg er al een paar op marktplaats. Goedkoop is duurkoop zal ook hier wel weer opgaan maar zit toch eigelijk wel om wat tips verlegen. Ik denk steeds een R53 te willen gaan kopen maar wat ik bv. op MP zie is er een zonder kenteken voor een erg lage prijs maar wel met een verdacht uitziend neusje (ongespoten airscoop en een cooper i.p.v.. S frontbumper). Zijn er dan dus nog S versies van voor de R53? Heb zelf in vrijetijd ook aan turbo motoren gesleuteld maar weet eigenlijk nog maar bar weinig van de nukken van een compressor (uit laten draaien zal er wegens de riem niet bijzijn ;) )......

Anyway dank voor het lezen van mijn inmiddels toch wel lang geworden verhaal. Cool forum dit en hoop binnenkort dan ook eindelijk mijn bijdrage te kunnen gaan leveren!
Groeten,
Niels
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2007, 10:58

hoi niels,

welkom hier op het forum. mocht je tips willen hebben ofzo kunnen je deze vragen altijd stellen op het forum. goed rondkijken en niet te snel toe happen. Als je eenmaal in een S r53 gereden hebt wil je niet anders meer :D
Wellicht een keer tot ziens op een meet en veel succes met het zoeken naar je eigen Sje :D
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 sep 2007, 11:10

Hi Niels,

Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreft het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check mijn topic over de NewMINIclub autoverzekering maar eens.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2007, 11:14

Hoi Floris, scherp ;) ! Dat topic had ik al gevonden en gezien de reacties zal ook ik dan zeker van me laten horen.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 sep 2007, 12:09

Hallo Niels en welkom.

Een S-je (van de eerste generatie is dat altijd een R53) met lage prijs en zonder kenteken zal wel uit Duitsland zijn ingevoerd en zal misschien de bpm nog over betaald moeten worden (of heeft veel schade).

Laat gerust je keuzes hier zien zodat we je misschien kunnen adviseren.

Een S-je wat harder laten lopen gaat makkelijk met een kleinere pulley op de compressor en wat andere software, er is genoeg hierover op het forum te vinden.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2007, 12:28

Ha Berthil!
Mede door jou r53 site is mijn hart meer dan sneller gaan kloppen voor deze monstertjes. Ja zo'n krachtkuurtje bij BEEK staat al wel ergens op een diepverborgen lijstje. Sowieso zijn turbo of compressor motoren (oftewel :) zogenaamde foie gras motoren:"...wat?! wil je meer lucht en benzine in je verbrandingskamer?....hier zul je't krijgen...RAM!!..." ) "beter" te tunen dan NA motoren..........o o o jeezus gaan we weer, we hebben de auto niet eens onder onze kont en we hebben het al over tunen. Ik maar zweren na een engine-swap dat ik dat nooit meer zou gaan doen hahaha, zal mijn centjes goed moeten beheren wil ik komend seizoen rond kunnen komen in de Ibiza Endurance cup. Owow waar gaat dit allemaal heen ;).

Wilde hier wat links posten maar mag dat blijkbaar nog niet. De ad. op marktplaats die ik niet vertrouw betreft een Cooper S voor 15.000. Staat er ook een voor iets meer dan 18.000 uit 2005 welke ik een stuk interessanter vindt!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 sep 2007, 12:46

Halloas,

Welkom bij DE club :D Leuk om te lezen dat je het hier zo leuk vind :mrgreen: is zeker terug te lezen in je verhalen :wink: Ik hoop voor je dat je een Mooie Mini naar je zin gaat vinden. Veel plezier hier op het forum iig en miss tot meets

Greetz BigD
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2007, 14:01

Een 2005 facelift Cooper-s R53 voor €18000,- :shock: Das niet duur!! zal wel zonder bpm zijn.. of schade of 200000km op de teller..
wel opletten wat je koopt, zal eerder voor Mini next gaan en wat afdingen :wink: 2jaar garantie, geloof daar zal je zeker gebruik van maken.. de Mini's zijn leuk maar niet perfect!
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2007, 15:28

Shait, is inderdaad ex. bpm, bummer :) !
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 sep 2007, 20:00

Maarr, wat is er dan precies ge-facelift vraag ik me nu af?
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

08 sep 2007, 20:56

Hoi Niels welkom hier en veel plezier. :)) Kijk maar uit want het is verslavend. :roll: :mrgreen:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 sep 2007, 09:52

Sper, koplampen, een heel veel dingen die je niet ziet!! maar de Mini is absoluut veeel beter geworden.
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 sep 2007, 11:13

Thnx, ga eens goed spitten hier!
MaVaEe
Koeien-teller

09 sep 2007, 12:47

Welkom hier en veel succes met een MINI uitzoeken! :mrgreen:
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 sep 2007, 18:53

Hey welkom Niels,
Veel plezier met het uitzoeken van een geschikte S
Denk dat je in DE wel een mooi S-je hebt voor € 18.000 (incl BTW).
Ik heb me auto ook hier --> Mobile DE, vandaan, scheelt veel.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”