Moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik al geruime tijd dit forum "bespied" als latente mini gek. Al vanaf het moment dat de eerste Sjes neerlands asfalt betraden (en met name die ene keer in Utrecht dat er een met een flink zuigende compressor voorbij kwam stampen) met een schuin oog deze auto gevolgd. Verschillende uitstappen gedaan van een Seicento met 16v blok (een van de weinigen) op 13 inch wieltjes waarmee ik slalomraces oefende naar een oude Alfa 33 welke aanvankelijk in mijn garage kwam om in Zandvoort mijn licentie te behalen maar nu toch wel voor de fun dienst doet als daily drive..........naar (ben een brabo en ben dus gek op ouwehoeren

De reden waarom ik nu dan toch wel "uit-de-kast-ben" is (gezien de ernstig uitgebreide info topics hiero) dat ik nu echt serieus aan het rondneuzen ben. De financiën zijn geregeld ware het niet dat er eerst ruimte in mijn garage moet komen (over twee weken is er een plekje vrij als alles doorgaat).
Mijn ogen, en hart, gaan toch wel voor een lachsilber uitvoering met liefst een wit dak. Volg er al een paar op marktplaats. Goedkoop is duurkoop zal ook hier wel weer opgaan maar zit toch eigelijk wel om wat tips verlegen. Ik denk steeds een R53 te willen gaan kopen maar wat ik bv. op MP zie is er een zonder kenteken voor een erg lage prijs maar wel met een verdacht uitziend neusje (ongespoten airscoop en een cooper i.p.v.. S frontbumper). Zijn er dan dus nog S versies van voor de R53? Heb zelf in vrijetijd ook aan turbo motoren gesleuteld maar weet eigenlijk nog maar bar weinig van de nukken van een compressor (uit laten draaien zal er wegens de riem niet bijzijn

Anyway dank voor het lezen van mijn inmiddels toch wel lang geworden verhaal. Cool forum dit en hoop binnenkort dan ook eindelijk mijn bijdrage te kunnen gaan leveren!
Groeten,
Niels