Ik stel me even voor......

Stel je hier even voor.
Minihenk
4 op een rij!
4 op een rij!

Ik stel me even voor......

08 sep 2007, 14:51

Hoi mede MINI rijders. Ik volg al enige tijd jullie geweldige site en ben bijzonder enthousiast. Ik rijd ongeveer drie jaar MINI en ben nu "al" aan mijn derde toe. Niet dat ik ontevreden was, maar de Cooper Checkmate was mijn ultieme droom, maar de blauwe stoelen e.d. konden mij niet bekoren. Ik heb er nu eentje op de kop weten te tikken met zwarte lederen stoelen etc. Gewoon helemaal top! Na twee One's nu een Cooper is toch wel enig verschil. Het rijdt super en ik ben dan ook zeer tevreden. Ik ben niet zo'n "knutselaar", dus heel veel zal er aan de Cooper niet veranderd worden. Hij is dan ook al heel compleet, schuifdak (panorama, striping, regensensor, PDC etc)

Ik ben zelf woonachtig in Brabant en werkzaam in Rotterdam. Ik ben gehuwd en het huwelijk was ook onze eerste kennismaking met de MINI. In een BRG zijn we namelijk getrouwd en het virus had ons te pakken! We waren bijzonder blij met onze eerste One met checkered flag en spiegelkappen. De Seven als opvolger was ook een heel leuke auto en nu de Checkmate: Is gewoon top! Ik rijd ook motor (ook een engelse - Triumph) in BRG. Daarnaast hebben we wat beestenboel op de boerderij (geiten , schapen, kippen e.d.) en mijn hobby's zijn naast de MINI en motor: reizen (Thailand) lezen, fietsen, muziek luisteren en heerlijke lange wandelingen maken. Mini United en de MINI Plant hebben we beiden bezocht. Helemaal top!

Ik hoop jullie eens te ontmoeten bij een van de vele meetings die jullie hebben. Jullie hebben me in ieder geval heel enthousiast gemaakt.

Ik merk wel dat ik niet erg handig ben met de computer, maar de foto's van de Checkmate staan onder mijn profiel: Minihenk.

Tot ziens en heel veel veilige kilometers toegewenst.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 sep 2007, 14:56

Hallo,

Welkom :D Leuke Mini geschiedenis heb je al zeg :shock: En idd de checkmate is een van de mooiste uitvoeringen 8) Veel plezierige en veilige kilometers gewenst met je hele mooie COOPER en miss een tot meets

Greetz BigD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2007, 16:13

Henk, super nog een Checkmate rijder erbij!!! Ik zal je foto's hieronder er even bij zetten. Veel plezier met je nieuwe auto... Ik vind zelf de stoelen wel erg geslaagd past enorm goed bij de auto!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op naar de volgende meeting....

MR
Minihenk
4 op een rij!
4 op een rij!

08 sep 2007, 16:34

MR schreef:Henk, super nog een Checkmate rijder erbij!!! Ik zal je foto's hieronder er even bij zetten. Veel plezier met je nieuwe auto... Ik vind zelf de stoelen wel erg geslaagd past enorm goed bij de auto!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op naar de volgende meeting....

MR
Bedankt! Leuk dat je de foto's er bij hebt gezet. Hoe doe je dat?

Henk
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 sep 2007, 17:30

Hoi Henk en welkom met de mooie Checkmate.

Je hebt het bericht ge-quote van MR en dan zie ook al meteen hoe hij de foto's er in heeft gekregen. De regel met tags onder je foto in de gallery er in kopieren.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
maus105
Bonkey

08 sep 2007, 17:43

mooi vind die interieurpanelen bij zo een blauwe checkmate echt vet 8)
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Ik stel me even voor......

08 sep 2007, 18:01

Minihenk schreef:de blauwe stoelen e.d. konden mij niet bekoren. Ik heb er nu eentje op de kop weten te tikken met zwarte lederen stoelen etc. Gewoon helemaal top!
Ik geef je helemaal gelijk, niet dat ik enig moment spijt heb had van mn MINI, maar achteraf had ik beter voor een compleet leren stoel kunnen gaan (had toen niet eens een meerprijs op mijn uitvoering)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2007, 18:46

Welkom Henk :hi!

Prachtige MINI heb je! Van de drie actiemodellen is de Checkmate zeker mijn favoriet en vooral in het Space Blue met zilver. Veel plezier hier!
Afbeelding
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 sep 2007, 19:42

Hoi Henk,

Mooie Checkmate heb je en tot mijn vreugd heb je ook goede BRG herinneringen. :D

Groet,

Huib
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

08 sep 2007, 21:03

Hey hallo welkom hier, mss een keer tot meets. :))
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2007, 22:11

welkom hier op het forum, wellicht een keer tot meets :D:D

Terug naar “Who are U?”