Zo...eerst maar eens even voorstellen.
Ik ben Martin, 28 lentes jong en woonachtig (nog wel) in de buurt van Rotterdam.
Momenteel rij ik in een SEAT Ibiza 1.9TDI 74kw Sport-X van de zaak. Erg fijne auto moet ik zeggen.
Omdat de misses en ik willen gaan verhuizen richting Breda ben ik zoekende naar een nieuwe job. De banen waar ik een beetje naar aan het zoeken ben bevatten geen auto van de zaak dus ben ik me eens gaan oriënteren voor een "nieuwe" auto.
De misses en ik zijn altijd al een beetje "verliefd" geweest op de Mini dus vandaar dat ie ook zeker in het optielijstje staat. Ook de Ibiza staat daar in dus wel moeten maar eens gaan kijken wat het uiteindelijk zal gaan worden.
Omdat ik met de Ibiza al bekend ben en met de Mini nog niet, heb ik me hier aangemeld in de hoop veel nuttige informatie te kunnen vinden over bijvoorbeeld; onderhoud, kwaaltjes, rij-eigenschappen etc.
Ik zal dus niet zo heel veel posten maar meer lezen maar als ik een vraag heb zal ik die zeker stellen.
Mocht de Mini er komen dan zal ik zeker foto's posten.
Groeten,
Martin.
MartinCooper stelt zich netjes voor
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Hallo,
Welkom bij DE club toekomstig plaats genoot
Een Mini is echt een hele fijne en mooie auto maar hier op het forum kan je echt alles over de Mini vinden, dus zoek en gij zult vinden en vragen kan natuurlijk ook altijd
Succes met de keuze en we zien de pics t.z.t wel tegemoet
Miss tot meets
Greetz BigD
Welkom bij DE club toekomstig plaats genoot

Greetz BigD
- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Plaats genoot zal het niet helemaal worden hoor BigD want wij willen in Etten-Leur gaan wonen.
Maar als de Mini er is en we wonen daar dan kunnen we zeker een keer meeten

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Meeten doen we dan zeker een keer
Greetz BigD
Ahh das nou jammer maar Etten-leur is idd niet verMartinCooper schreef:Plaats genoot zal het niet helemaal worden hoor BigD want wij willen in Etten-Leur gaan wonen.

Greetz BigD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Martin & Ega,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop dat je snel een mooie MINI kunt vinden en kunnen natuurlijk niet wachten op de pics!!
Als ik nog iets voor je kan beteken betreffende het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop dat je snel een mooie MINI kunt vinden en kunnen natuurlijk niet wachten op de pics!!
Als ik nog iets voor je kan beteken betreffende het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
!
Leuk dat je een MINI overweegt. Ik zou zeggen: wandel eens bij een MINI-dealer binnen en maak eens een ritje. Wedden dat je verkocht bent
. Aan wat voor MNI zat je te denken? Nieuw, tweedehands? One, Cooper, Cooper D, Cooper S?
Succes met kiezen!

Leuk dat je een MINI overweegt. Ik zou zeggen: wandel eens bij een MINI-dealer binnen en maak eens een ritje. Wedden dat je verkocht bent

Succes met kiezen!
Laatst gewijzigd door Ivo op 10 sep 2007, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

- MartinCooper
- One wheel wonder
Bericht
Het gaat in dit geval om een gebruikte Mini. Liefst een Cooper en dan van rond 2002 a 2003 denk ik.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Martin (and misses),
Allereerst welkom, ten tweede een waarschuwing; VOLG DE TIP VAN IVO NIET OP!!!!!
Heel veel succes en ook plezier met het zoeken van jullie MINI. Lees het forum ff door voor tips en zaken waar je op kunt letten.
gr. marss
Allereerst welkom, ten tweede een waarschuwing; VOLG DE TIP VAN IVO NIET OP!!!!!
Echt ik zweer het, je bent verkocht!!! Verzint eer ge begint!!!Ivo schreef: Ik zou zeggen: wandel eens bij een MINI-dealer binnen en maak eens een ritje.
Heel veel succes en ook plezier met het zoeken van jullie MINI. Lees het forum ff door voor tips en zaken waar je op kunt letten.
gr. marss
Onze sponsors