Hallo allemaal,
Wij zijn Michel (26) en Debby (22) en zijn sinds 4 weken ook de trotse bezitters van een Mini. Aangezien we wat dingen aan de Mini willen veranderen, ben ik een beetje op het internet gaan zoeken. Toen kwam ik deze site tegen, leuke site met veel info. Dus maar ff aangemeld...
Groeten Michel
Ff voorstellen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
En dat "HEBBUH gevoel" is erg slecht voor je geldboom!BigD schreef:Hoi,
Welkom bij DE clubEr zijn hier zat mods te vinden dus kijk lekker rond en je krijgt vanzelf het HEBBUH gevoel
Veel plezier op het forum iig en met de Mini. Miss tot meets
Greetz BigD

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoi memini,
welkom hier op het forum en hier in tilburg...
leuke mini heb je....ook ff bij staan te kijken...alleen zou ik er nog andere stoelen en een bank in zetten en airco
voor de rest een super mini
veel rij plezier en veel plezier hier op het forum
groetjes
piedro
welkom hier op het forum en hier in tilburg...
leuke mini heb je....ook ff bij staan te kijken...alleen zou ik er nog andere stoelen en een bank in zetten en airco

voor de rest een super mini
veel rij plezier en veel plezier hier op het forum
groetjes
piedro
- MeMini
- Leerling Mini lid
Bericht
Hé Piedro,
Ik kwam inderdaad foto´s van onze mini tegen in jouw gallerij, grappig... Ik vond het zelf ook een minpuntje dat er geen airco in zit, maar verder ziet hij er heel leuk uit! Vandaar dat we hem toch maar hebben gekocht. Wie weet komt er toch nog een keer airco in, ligt een beetje aan de prijs.
Groeten
Ik kwam inderdaad foto´s van onze mini tegen in jouw gallerij, grappig... Ik vond het zelf ook een minpuntje dat er geen airco in zit, maar verder ziet hij er heel leuk uit! Vandaar dat we hem toch maar hebben gekocht. Wie weet komt er toch nog een keer airco in, ligt een beetje aan de prijs.
Groeten
- maus105
- Bonkey
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi MeMINI,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors