Hallo mede mini rijders,
Ik ben Erik Groen, 30 jaar en ben werkzaam bij defensie waar ik het onderhoud doe aan de F-16's van de koningin.
Twee weken geleden heb ik mijn Pt Cruiser verkocht en de dag erop een Mini Cooper Chili uit 2002 gekocht.
Zwart met wit dak en rode half leren bekleding.
Hij staat nu mooi te wezen op 2 bokjes omdat de 5de versnelling eruit lag (wist ik al bij de koop).
Versnellingsbak samen met Carlo van M7 Racing gemaakt (super service!!!) (nogmaals dankjewel Carlo!!!)
Dus ik ben zeer benieuwd hoe een Mini rijdt!
Tot bij de eerstvolgende meeting!!
Even voorstellen!!
- Thegreenery
- Enthousiast
Bericht
hahaha, ik zal eens kijken of ik een keer iets kan regelen!
Blont-007 schreef:Hoi Erik welkom hier,en gaan we nu eindelijk dan toch een keer met die F16s op de foto.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht

(foto's genomen tijdens KiKa rit april 2007)
Welkom op dit forum
Blont-007 schreef:Hoi Erik welkom hier,en gaan we nu eindelijk dan toch een keer met die F16s op de foto.

(foto's genomen tijdens KiKa rit april 2007)
Welkom op dit forum

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Erik,
Welkom op het forum. Veel Mini plezier! Ga je een F16 blokje plaatsen in je Mini? Van 0-1000 in ? seconden?
Frank
Welkom op het forum. Veel Mini plezier! Ga je een F16 blokje plaatsen in je Mini? Van 0-1000 in ? seconden?
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier! Kom je MINI snel maar eens showen op een meeting. Altijd gezellig.
Veel plezier hier en uiteraard ook met je autootje!
Veel plezier hier en uiteraard ook met je autootje!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
HI Erik,
Welkom bij de NewMINIclub. hoop veel je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je auto verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub. hoop veel je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je auto verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Mini Edwin
- 4 op een rij!
Onze sponsors