Ik zal me even aan jullie voorstellen. Ik ben Stefan en ben net 23 jaar. Ik woon in Amersfoort.
In juli was ik afgestudeerd aan de IVA in Driebergen. Morgen ga ik aan de slag bij een groot autoleasemaatschappij. Verder ben ik oprichter en voorzitter van de 206TuningClub.
Ik ben een groot autoliefhebber. Op mijn 18e kocht ik een 106 GTi uit 1998. Heel veel plezier van gehad, maar na 16 maanden wilde ik wat anders. Toen heb ik 2 weken een gele Ibiza 1.820VT Cupra gehad. Waarom 2 weken? Omdat ik geen turbo gewend was....heb hem namelijk total loss gereden

Een maand later kocht ik van een liefhebber weer een Seat Ibiza Cupra (MY00). Dit maal een zwarte. Deze was al gechipt (200pk/300Nm), 17 inch OZ wielen en Supersprint uitlaat. Dit was een erg complete auto. Helaas werd me deze te duur kwa verzekering en benzinekosten. Ook vond ik de hoge zit en het weggedrag niet super...
Toen ben ik uitgekomen bij een Peugeot 206 1.6 16v uit 2001. Deze kocht ik helemaal standaard en heb ik in 1,5 jaar behoorlijk veel centen ingestopt. Maar na 2,5 jaar wil je wel weer wat anders (lees: sneller).
Eigenlijk wilde ik een Peugeot 206 RC uit 2005 gaan aanschaffen. Had al bij 2 RC's in het land gekeken, maar zag afgelopen week dat je daar ook een Cooper S voor hebt, dus ben ik naar een Cooper S in het land gereden. Heb ermee proefgereden en vond het fantastisch. Ben eingelijk al min of meer om. De vervanger gaat een Mini Cooper S worden

Op dit forum hoop ik veel informatie te vinden over de Cooper S. Als eerste zou ik graag de catalogus van de Mini Cooper S willen hebben. Weten jullie waar ik deze kan downloaden? Zoek een Mini uit 2003/2004.
Zodra ik een Mini heb, zal ik uiteraard vele meetings gaan bezoeken om ideeen op te doen

Een paar foto's van voorgaande auto's:
106 GTi (standaard gekocht)
Zwarte Ibiza Cupra

Peugeot 206 bij aankoop:

1,5 jaar later...
Nu staat de 206 er zo bij. Heb hem weer laten strippen...