Goedemiddag alle,
hierbij mijn voorstelrondje. ben sinds vorige week maandag de trotse eigenaar van een uni white MINI. zwart dak en zwarte strepen. van binnen heb ik ook gekozen voor deze indeling. hopelijk leer ik jullie allemaal via dit geweldige forum of anders op 1 van de leuke meets een keer kennen.
ik zal zo snel mogelijk voor wat mooie pics zorgen!
groet,
Rene
renetrampe stelt zich voor
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Rene,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mij topic maar eens over de NewMINIclub Autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mij topic maar eens over de NewMINIclub Autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- renetrampe
- Nieuw Lid
Bericht
Dank allen voor de leuke reaxties, Ik zal morgen een paar mooie foto van mijn MINI plaatsen. Floris dank voor je aanbod voor de verzekering alleen is mijn MINI een lease auto en is dus al verzekert, maar voor in de toekomst zeker een aanrader dus.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- renetrampe
- Nieuw Lid
Bericht
Hierbij zoals beloofd de pics van mijn nieuwe aanwinst

Hoop mijn trots ook snel een keer te kunnen showen op een meeting!!
gr. rene

Hoop mijn trots ook snel een keer te kunnen showen op een meeting!!
gr. rene
Onze sponsors