Nog steeds dagdromen maar toch even voorstellen

Stel je hier even voor.
d-dreamer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Nog steeds dagdromen maar toch even voorstellen

23 okt 2007, 21:47

Hallo miniminded NL en BE,

(Nog) niet in het bezit van een Mini maar toch maar even voorstellen.

Ik ben een dinky met een klein eh zeg maar mini hart en heb er in het verleden ,voor het BMW tijdperk, een aantal van gehad.
Was na het behalen van mijn rijbewijs en wat vreemde eendjes (2CV4) al snel weg van die kleine dondersteentjes.

Een blauwe 1000 met origineel schuifdak(jaja), een zwarte Cooper (met een batterij aan meters), een the Chelsea (mooi rood is niet lelijk), en eindigend met een zwarte Cabrio (van Ben uit Aarlanderveen?). Sommige wat langer gehouden dan de ander maar wat bleef was dat onprettige onderbuik gevoel wanneer ze verkocht werden.

De nieuwe mini vind ik vanaf het begin een overweldigende beleving. Van buiten een eye-catcher en van binnen een uitgebalanceerd mix van retro, modern, sportief en sjiek. De laatste versie was een reden om afgelopen zaterdag een showroom te bezoeken. Na Leidschendam (waar een opgeleukte gele S staat) nog even Kalfsbeek in Schiedam aangedaan.

Geen opgedirkte S te vinden maar wel leuke the Works folders + de normale folder meegekregen alsook een leuk gesprek met de verkoopster (Sandra volgens mij). Thuis gekomen gelijk een mini samenstellen en tot de conclusie komen dat je eigenlijk (te)veel keuze hebt (wat een optielijsten). Een voordeel met die mogelijkheden...er zijn er geen twee van te vinden. Voorlopig puzzel ik nog wat door, struin het forum af en probeer mijn bloeddruk op normaal niveau te krijgen.

Laten we afspreken dat je begrijpend terugzwaait wanneer je onderweg een pinda achter het stuur van een zilveren Porsche Boxster S met een verlangende blik naar jouw mini ziet kijken. :)(

Voorlopig nog even dagdromen (maar da's ook lekker).
ik weet geen leuk onderschrift
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 okt 2007, 21:55

Hoi Dromertje welkom hiero, veel succes met het samenstellen van je nieuwe trots. :))

Hé, maaruh een Porsche Boxter S is toch ook niet verkeerd???
Tis iig een S :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

23 okt 2007, 21:55

Hallo hallo,

Welkom hier bij dit gezellig clubbie MINIoten :D Is moeilijk kiezen he tja maar je komt er uiteindelijk wel uit hoor :wink: Veel plezier met kiezen en hier op het forum. Miss tot meets

Greetz BigD
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2007, 22:00

Don't keep on dreaming!!! Desnoods verkoop je gewoon je Porsche!!! :mrgreen:

Oja, welkom trouwens :mrgreen: !!!

marss
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 okt 2007, 22:34

Ik zeg Sje eruit en S erin.
Naam hetzelfde en je einddemper zit ook nog op dezelfde plaats :wink:
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2007, 23:10

Denk maar niet dat, dat dagdromen overgaat eens je een mini hebt ... Dan zit je te dagdromen over nieuwe mods ... Gotta keep dreamin' eigh :)
d-dreamer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

25 okt 2007, 17:25

Bedankt voor de verwelkoming.
Een PBS is zeker geen armoede maar het gras is altijd groener bij de buren. Of ik deze S inruil is nog maar de vraag.
Ik dacht eerder de toet van mijn huidige vrouw :D . Da's nu een smart roadster (ook zilver).
Zij ziet het wel zitten en laat de keuze grotendeels aan mij. Dus het liefst een S(nelle) met wat opties en pakketjes.
Zoals eerder gezegd de keuze is reuze...
Maar eerst ga ik mij verdiepen in de specs en denk dat het forum een goede bron is. Goed beslagen ten ijs komen ipv een impulsieve aankoop dit keer.
Ik dacht ook een keer aan het (stiekum)aandoen van een minimeeting en zo wat ervaringen lospeuteren van de berijders....(mag dat?)
Een boekje is leuk maar in het echt is het toch allemaal beter te beoordelen.
Trouwens ook al wat leuke filmpjes gezien dus we (lees ik) worden steeds enthousiaster.
Wellicht tot later!
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2007, 17:36

d-dreamer schreef:. Goed beslagen ten ijs komen ipv een impulsieve aankoop dit keer.
!
Yeah right neem ik me ook voor maar dan zie je'm staan zolas j'm in gedachte had en dan koop j'm toch op een achternamiddag ff voor sluitingstijd. Terwijl je dach ik slaap er een nachie over.

succes.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2007, 22:37

d-dreamer schreef: Goed beslagen ten ijs komen ipv een impulsieve aankoop dit keer.
In dat geval één waarschuwing: GA GEEN PROEFRIT MAKEN IN EEN MINI, OF RIJ NIET MET IEMAND MEE IN EEN MINI!!!!

marss
ballooke
Enthousiast
Enthousiast

25 okt 2007, 22:53

marss schreef:
d-dreamer schreef: Goed beslagen ten ijs komen ipv een impulsieve aankoop dit keer.
In dat geval één waarschuwing: GA GEEN PROEFRIT MAKEN IN EEN MINI, OF RIJ NIET MET IEMAND MEE IN EEN MINI!!!!

marss
:mrgreen: :mrgreen: Dat is een hele goede raad!!
Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik wou gaan zien voor een mini, kwam het niet zo goed aan. totdat ik de testwagen meehad en haar meenam voor een toerke. direct heel de familie in de wolken. een mini is niet zomaar een auto(ke),maar steelt harten 8)
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2007, 23:19

ballooke schreef:
marss schreef:

marss
:mrgreen: :mrgreen: Dat is een hele goede raad!!
Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik wou gaan zien voor een mini, kwam het niet zo goed aan. totdat ik de testwagen meehad en haar meenam voor een toerke. direct heel de familie in de wolken. een mini is niet zomaar een auto(ke),maar steelt harten 8)
Hahaha, waar heb ik dit vaker gelezen!!!

marss
d-dreamer
Nieuw Lid
Nieuw Lid

26 okt 2007, 06:20

Ik neem de waarschuwing ter harte.
Geen proefrit. 8)
Ik kan mij heel goed beheersen hoor. Die gele in Leidschendam hoefde ze voor mij niet in te pakken (die wilde ik maar al te graag hebben).
Maar ik weet zeker dat er nog een leukere samen te stellen (of te vinden) is.
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 okt 2007, 09:20

Wil je ruilen? :mrgreen:
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 okt 2007, 09:20

Lees ik Geel!!!!!!!!!! Welkom op het forum :D

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

26 okt 2007, 16:02

Welkom op het forum.

Succes met zoeken maar zal vast lukken zo te lezen.

Tot meets :rijden

Terug naar “Who are U?”