Hallo
Ik heb me zojuist aangemeld als nieuw "member" van het forum.
Mijn naam is Marjo en heb afgelopen vrijdag de Mini Cooper (Pepper White) bij Breeman in Rotterdam gekocht. Echter hij is nog niet afgeleverd. Zie de foto van Arjan.
Wat een feest om Mini te rijden.
Groetjes en tot lees...
Ik ben nieuw
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Marjo,
Dat moet haast wel de auto van Benno en Wendy zijn met kenteken **-PF-**.
Ontzettend leuk dat je je hier hebt aangemeld en laat de foto's van je trots maar doorkomen.
Wanneer mag je 'm ophalen?
Dat moet haast wel de auto van Benno en Wendy zijn met kenteken **-PF-**.

Ontzettend leuk dat je je hier hebt aangemeld en laat de foto's van je trots maar doorkomen.
Wanneer mag je 'm ophalen?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha Marjo,
Hartstikke tof dat je een MINI hebt gekocht en natuurlijk van harte welkom bij deze club. Kan het zijn dat ik je vanochtend bij Breeman in de witte MINI heb zien stappen? Ik was daar namelijk ook om een bolletje van het stadslicht te vervangen. Dus ik stond daar voor de deur met open motorkap aan dat stadslicht te freubelen. Ik was er tussen 9.30 en 10.30 uur.
Hartstikke tof dat je een MINI hebt gekocht en natuurlijk van harte welkom bij deze club. Kan het zijn dat ik je vanochtend bij Breeman in de witte MINI heb zien stappen? Ik was daar namelijk ook om een bolletje van het stadslicht te vervangen. Dus ik stond daar voor de deur met open motorkap aan dat stadslicht te freubelen. Ik was er tussen 9.30 en 10.30 uur.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida aka Pida Gyros aka Miss Forumspam #1 die zit ook niet de hele tijd in de MINI maar ook erg vaak achter de PC 
Lijkt wel even besmettelijk als het mini-virus dat forummen
Ida schreef:hoop dat je nog tijd vind om andere dingen te doen dan in je Mini rijden. Ik weet het het, het zal erg moeilijk zijn.

Lijkt wel even besmettelijk als het mini-virus dat forummen

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marjo
- Enthousiast
Bericht
ik ben nieuw
Hallo allemaal,
Harstikke bedankt voor de leuke reactie.
Op dit moment is het even afzien. Vandaag mijn oude Mini One (liquid yellow) particulier verkocht en tijdelijk (hopelijk tot einde van de week) rijden in een, laten we zeggen GEEN Mini: HELLUP !!!
Maar goed het nog even doorbijten en het is gratis dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Ik ben wel van plan om naar meetings te gaan.
Harstikke bedankt voor de leuke reactie.
Op dit moment is het even afzien. Vandaag mijn oude Mini One (liquid yellow) particulier verkocht en tijdelijk (hopelijk tot einde van de week) rijden in een, laten we zeggen GEEN Mini: HELLUP !!!

Ik ben wel van plan om naar meetings te gaan.
Laatst gewijzigd door marjo op 20 mar 2006, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo dan hier op ons newMINIclub forum.
Wat hoor ik nou! Heb je mijn schatje gekocht? Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als wij hebben gehad!! Echt een lekker Coopertje. Zou hem graag even weerzien op 1 van onze meetings.
Hebben er absoluut een toffe MINI aan gehad. Echter door toedoen van Marco aka LUV2XLR8 op dit forum zijn we onlangs overgestapt in een CooperScabrio, natuurlijk ook in de geweldige kleur PepperWhite.
Nogmaals welkom en tot ziens!
Oh ja, veel veilige kilometers in mijn ex-PW
Ciao
Wat hoor ik nou! Heb je mijn schatje gekocht? Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleefd als wij hebben gehad!! Echt een lekker Coopertje. Zou hem graag even weerzien op 1 van onze meetings.
Hebben er absoluut een toffe MINI aan gehad. Echter door toedoen van Marco aka LUV2XLR8 op dit forum zijn we onlangs overgestapt in een CooperScabrio, natuurlijk ook in de geweldige kleur PepperWhite.
Nogmaals welkom en tot ziens!
Oh ja, veel veilige kilometers in mijn ex-PW
Ciao
Onze sponsors