Weer een nieuw lid erbij!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer een nieuw lid erbij!
Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is bas en ik ben 23 jaar oud. In het dagelijks leven ben ik nog student aan de fontys hogeschool in eindhoven. Aan komende week ga ik de beslissing nemen of ik een mini cooper S electric blue ga kopen. Was een beetje aan het surfen op internet en toen kwam ik dit forum tegen! Hartstikke gezellig dus! Hoop snel eens met jullie te praten over deze leuke auto 

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hallo Bas!
Welkom op dit forum! Ik zit ook op het Fontys Hogeschool te Eindhoven, Maaij ook. Misschien heb je de PW's welleens op het parkeerterrein zien staan. Ik zit meer in de gebouwen R3 en R4, Maaij meer in R1.
Welkom op dit forum! Ik zit ook op het Fontys Hogeschool te Eindhoven, Maaij ook. Misschien heb je de PW's welleens op het parkeerterrein zien staan. Ik zit meer in de gebouwen R3 en R4, Maaij meer in R1.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toemaar... die studenten van tegenwoordig....komen allemaal maar in van die MINI's langsknetteren
Welkom en veel plezier!

Welkom en veel plezier!
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt me wel leuk en dan die mini cooper van Mini Poeper er nog bij en dan is het stelletje compleet
Kwam er net trouwens achter dat het lid Mini Poeper bij mij in de klas zit hahah....
Wat is de wereld toch klein....
Miscchien een idee om een kleine meeting te houden ter zijner tijd haha.
dit is de mini die ik aan wil schaffen:

morgen ga ik een proefrit maken en kijken of we tot zaken kunnen komen...

Wat is de wereld toch klein....
Miscchien een idee om een kleine meeting te houden ter zijner tijd haha.
dit is de mini die ik aan wil schaffen:

morgen ga ik een proefrit maken en kijken of we tot zaken kunnen komen...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Electric blue is gewoon een hele mooie kleur, anders had ik een rode versie gekocht denk ik. De darksilver versie is ook mooi alleen die zie je te veel rijden naar mijn mening. Maar toch kijk ik dan snel even naar het wagentje want het is gewoon een super wagentje 

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Dat is waar ik moest het doen met een oude Fiat Uno een Diesel en je hoorde me al van veraf aankomen, niet door het open luchtfilter en de sportuitlaat maar door de kleppen die zo te keer gingen dat ze boven een tractor uitkwamen.henkietenk schreef:Toemaar... die studenten van tegenwoordig....komen allemaal maar in van die MINI's langsknetteren![]()

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn eerste was ook een Fiat Uno maakte ook herrie en daarna kwam er de classic miniIda schreef:Dat is waar ik moest het doen met een oude Fiat Uno een Diesel en je hoorde me al van veraf aankomen, niet door het open luchtfilter en de sportuitlaat maar door de kleppen die zo te keer gingen dat ze boven een tractor uitkwamen.henkietenk schreef:Toemaar... die studenten van tegenwoordig....komen allemaal maar in van die MINI's langsknetteren![]()

Onze sponsors